Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som gjør deg til en skrue?

og vær helt ærlig nå, enten du liker å samle på ting med ku-mønster eller modellfly.

:fnise:

Anonymkode: 65fd8...ec5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater å ha naboer, absolutt avskyr det. Liker ikke å se noen andre hus fra der jeg bor.

Anonymkode: 87904...91b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke å møte andre folk når jeg skal ut og gå tur heller.

• Liker 7
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Jeg har ingen sære trekk. Er mulig andre synes jeg har det. Men det er ikke noe jeg bryr meg om.

AnonymBruker
Skrevet

Har telefonangst så har nesten alltid av lyden på telefonen. Får også helt panikk om det banker på døren når jeg ikke venter besøk. Da lar jeg bare være å åpne og sitter helt stille til jeg er sikker på at de er borte:p

Anonymkode: ec461...3c8

• Liker 7
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Noen ganger later jeg som om jeg ikke ser folk jeg kjenner på gata.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har telefonangst så har nesten alltid av lyden på telefonen. Får også helt panikk om det banker på døren når jeg ikke venter besøk. Da lar jeg bare være å åpne og sitter helt stille til jeg er sikker på at de er borte:p

Den er du ikke alene om.  

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Noen ganger later jeg som om jeg ikke ser folk jeg kjenner på gata.

Hahhahha, samme her :D

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er skikkelig regelorientert. 

Anonymkode: b84af...3e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er en einstøing, sånn av typen som helst skulle bodd i ei hytte langt inni skauen og fått mat levert på døra. Har ingen venner og kan heller ikke tenke meg å ha samboer eller barn. Er naturligvis ikke på noen sosiale medier, av en eller annen grunn virker det å være det folk oppfatter som det særeste ved meg. Det syns jeg er veldig sært.

Anonymkode: bba49...145

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker å stikke en finger i anus og lukte på den. Hvis jeg promper, drar jeg dyna over hodet så jeg kan lukte på prompen min. Holder ofte hender i underlivet og "gnir" der. Skrur ofte brystvortene mine.

Anonymkode: 3ae16...403

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her :fnise:

En gang ringte det på midt på natten, på det calling systemet (bor i blokk)! Men så fortsatte det å ringe på i nesten 10 minutter, så jeg måtte til slutt ta opp røret og høre hvem det var, ringer jo ganske høyt så var redd for at det skulle vekke naboene også. Var kjæresten min som hadde mistet mobilen sin :hoho: 

Pleier også å sitte helt stille om noen banker på døren min, skrur av lyden på tvn og slikt også,og tar bare telefonen om jeg kjenner den som ringer. 

Andre sære ting...hm... Når jeg er alene hjemme pleier jeg alltid å løpe istedenfor å gå, sånn spretten glad løping, også snakker jeg alltid med meg selv. :sjenert: 

Anonymkode: e89dd...4d3

AnonymBruker
Skrevet
På 23.5.2017 den 16.21, coffeegirl83 skrev:

Jeg og:) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 24.5.2017 den 13.43, AnonymBruker skrev:

Samme her :fnise:

En gang ringte det på midt på natten, på det calling systemet (bor i blokk)! Men så fortsatte det å ringe på i nesten 10 minutter, så jeg måtte til slutt ta opp røret og høre hvem det var, ringer jo ganske høyt så var redd for at det skulle vekke naboene også. Var kjæresten min som hadde mistet mobilen sin :hoho: 

Pleier også å sitte helt stille om noen banker på døren min, skrur av lyden på tvn og slikt også,og tar bare telefonen om jeg kjenner den som ringer. 

Andre sære ting...hm... Når jeg er alene hjemme pleier jeg alltid å løpe istedenfor å gå, sånn spretten glad løping, også snakker jeg alltid med meg selv. :sjenert: 

Anonymkode: e89dd...4d3

Å snakke med seg selv er da helt normalt-eneste måten å få et fornuftig svar på har jeg hørt :fnise: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På Tuesday, May 23, 2017 den 16.21, coffeegirl83 skrev:

Er visst ikke bare meg 😂 Kan skrive under på flere her... Heller ikke veldig glad i naboer (bor i 4-manns bolig 😦)  kan også la være å svare på tlf og om det banker uanmeldt på døra, haha 😂 Men skal sies at jeg har litt sosial angst, så er vel mest det som er problemet ☺

Anonymkode: 16261...9ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater å kjøre biler med automatgir. Det gjør meg visst veldig sær.

Anonymkode: a0858...ee1

• Liker 1
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Nåde være med deg hvis du ikke bretter håndklær og sengetøy slik jeg gjør det - først i to folder mot midten, og så i tre på langs. Så fremt det ikke er snakk om gjestehåndklær - de skal nemlig brettes i to på langs, og så i en. Selvsagt skal de også stables slik at man ikke ser brettene.

Jeg har også en "egen" bretteteknikk for formsydde sengelaken. Ikke noe krølle-sammen-og-stappe-inn-i-skapet her i gården, nei. 

Bretter også de blå IKEA-posene slik at følger de "opprinnelige" brettelinjene, men legger hankene inn i posen. 

Liker tydeligvis å brette ... og kan bli skikkelig ilsken hvis ikke "brette-diktaturet" mitt overholdes. 

Skrevet
På 23. mai 2017 den 16.12, AnonymBruker skrev:

Jeg hater å ha naboer, absolutt avskyr det. Liker ikke å se noen andre hus fra der jeg bor.

Helt enig. Heldigvis bor jeg sånn til nå at nærmeste nabo er 50 m unna, jeg syns det er for nære. :fnise: Ser ikke huset hans pga skog da, men er for nære uansett, hehe.

På 23. mai 2017 den 16.13, AnonymBruker skrev:

Liker ikke å møte andre folk når jeg skal ut og gå tur heller.

Samme her. Hører jeg stemmer foran meg i skogen når jeg er på ridetur snur jeg om de ikke alt har sett meg. Hater å møte på folk! Møter heldigvis ikke turgåere så ofte da. 

På 23. mai 2017 den 16.15, AnonymBruker skrev:

Samme her. Dette var akkurat som å lese om meg selv.

Gjest Xanthine
Skrevet
8 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Nåde være med deg hvis du ikke bretter håndklær og sengetøy slik jeg gjør det - først i to folder mot midten, og så i tre på langs. Så fremt det ikke er snakk om gjestehåndklær - de skal nemlig brettes i to på langs, og så i en. Selvsagt skal de også stables slik at man ikke ser brettene.

Jeg har også en "egen" bretteteknikk for formsydde sengelaken. Ikke noe krølle-sammen-og-stappe-inn-i-skapet her i gården, nei. 

Bretter også de blå IKEA-posene slik at følger de "opprinnelige" brettelinjene, men legger hankene inn i posen. 

Liker tydeligvis å brette ... og kan bli skikkelig ilsken hvis ikke "brette-diktaturet" mitt overholdes. 

Samme her,tellekanter i alle skap,tilogmed i alle skuffene her,så har alt en fast plass. (er ryddig også i "roteskuffen") 

Gjest Zeitgeist
Skrevet
4 timer siden, Xanthine skrev:

Samme her,tellekanter i alle skap,tilogmed i alle skuffene her,så har alt en fast plass. (er ryddig også i "roteskuffen") 

Jeg har sans for mennesker som liker tellekanter :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...