Gjest Nordavind Skrevet 23. mai 2017 #1 Skrevet 23. mai 2017 Fikk tilbud om et par gratis PT timer. Er litt skeptisk. Dere som har gjort det- fikk dere noe ut av det?
Gjest EkteMannen Skrevet 23. mai 2017 #2 Skrevet 23. mai 2017 Høres flott ut det! Jeg hadde brukt de på å terpe teknikk på vanskelige øvelser som knebøy og markløft
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #3 Skrevet 23. mai 2017 Fikk en PT-time da jeg meldte meg inn på senteret her for litt siden, det var ganske lite givende for meg som vet litt hva jeg driver med fra før. Knebøy, utfall, feil teknikk i hip thrusts... Ganske intetsigende for min del, men for all del, er det gratis så ville jeg tatt imot, du kan jo være heldig og få en flink en Anonymkode: b22bf...86f
Erazor Skrevet 23. mai 2017 #4 Skrevet 23. mai 2017 Du kan få mye ut av det hvis PT-en er god. Hvis du har mulighet til å velge PT, sjekk hvilken treningsbakgrunn og utdannelse de forskjellige har, og velg en som passer til det du ønsker å få ut av treningen. Jeg brukte PT med styrkeløftbakgrunn til å få teknikkhjelp til baseløft. Det hjalp mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå