AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #1 Skrevet 23. mai 2017 (endret) Hei! Kort fortalt har jeg skeiet en del ut i russetida. Føler likevel ikke jeg har spist så mye som skal tilsvare 5 kilo! Målebåndet viser ikke noe forskjell, kanskje 1 cm som bruker å tilsvare 1 kilo hos meg, men jeg syns personlig ikke det ser ut som om jeg har lagt på meg. Har ikke skeiet ut siden 17.mai, men vekta rikker seg ikke. Har vært en del syk, så har ikke drukket alkohol mer enn 4-5 dager. Har holdt meg stabilt på 84-85 kilo, nå veier jeg 89,5! Huff, hva skjer? Er det bare vann og sånn? 5 kilo vann er jo myye Anonymkode: 4a277...ee5 Har endret innlegget i henhold til de nye reglene. Les på toppen av sidensofie777, mod Endret 23. mai 2017 av sofie777
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #2 Skrevet 23. mai 2017 5 kg er ikke mye. Du får med igjen etter en tid på ditt normale kosthold. Anonymkode: 29584...38b 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #3 Skrevet 23. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 5 kg er ikke mye. Du får med igjen etter en tid på ditt normale kosthold. Anonymkode: 29584...38b Takk for svar! Men jeg ser personlig stor forskjell på kroppen min når jeg legger på meg/går ned i vekt. Ser ikke ut som jeg har gått opp.. Kanskje jeg bare lever i fornektelsen.. Anonymkode: 4a277...ee5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #4 Skrevet 23. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Men jeg ser personlig stor forskjell på kroppen min når jeg legger på meg/går ned i vekt. Ser ikke ut som jeg har gått opp.. Kanskje jeg bare lever i fornektelsen.. Anonymkode: 4a277...ee5 Dette er enda en grunn til å tro at det antagelig er mest vann. Du har kanskje spist litt ekstra sukker og salt, drukket alkohol, sovet lite og gjort mye? Dette kan lett utgjøre 5 kilo vannvekt. Spis masse grønnsaker, drikk vann, sov nok og unngå for mye salt og sukker, så vil du nok komme tilbake på ditt gamle nivå. Dette vil også gi deg mer overskudd til eksamenene som sikkert nærmer seg. Anonymkode: 72e91...457
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå