Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen skal på restaurant idag og jeg tok nettopp en svak positiv test, 11dpo. Vi har hatt en kjemisk og en tidlig SA i år.  Bør jeg si noe eller heller vente til testen er sterkere? er livredd for kjemisk.  Og når er man sikker på at testen er reell og ikke kjemisk?

Anonymkode: 506cf...6dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bør og bør. Jeg ville ikke sagt noe, for å ikke skuffe mannen. Men så ville jeg heller ikke testet allerede 11dpo, nettopp fordi det kan være bare en kjemisk. Om du er redd for kjemisk, hvorfor tester du før ikm da? 

Vent til ikm med å teste, da er det nok ikke en kjemisk. 

Anonymkode: ae633...29a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke sagt det på IKM en gang. Hadde ventet til jeg kastet opp eller noe og ikke kunne skjule det mer.

Anonymkode: f1914...b9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg hadde ikke sagt det på IKM en gang. Hadde ventet til jeg kastet opp eller noe og ikke kunne skjule det mer.

Til mannen?? 

• Liker 2
Skrevet

For meg er det en selvfølge at mannen min skal vite slikt. Er selv prøver, og går i gjennom prosessen på godt og vondt sammen med mannen min. Vi deler sorger, gleder og håp. Kunne ikke falt meg inn å holde noe slikt skjult, med mindre det var for å overraske han. 

Om det så skulle vært en kjemisk graviditet, ønsker du ikke at mannen din skal ta del i dette med deg? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha sagt det. Om det er kjemisk og du blir skuffet kan det være vanskelig å late som ingenting..

Om det skulle vise seg at det er kjemisk så forsøk å vent litt med testingen neste gang :)

Lykke til!

Anonymkode: dce33...caa

Skrevet

Jeg ville sagt det. Dere er jo sammen om det, så det er jo godt å ha noen å dele gleder med, men også noen å dele sorger med om det skulle gå galt.

Håper spiren sitter. Lykke til.

AnonymBruker
Skrevet

qsjhhu.jpg

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til mannen?? 

Ja. Hadde faktisk ventet til uke 5-6, alt da er abortrisikoen redusert. Før IKM og rundt IKM er den fortsatt svært høy.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Hadde faktisk ventet til uke 5-6, alt da er abortrisikoen redusert. Før IKM og rundt IKM er den fortsatt svært høy.

Da tror jeg faktisk mannen min hadde blitt litt skuffet om jeg holdt noe så viktig skjult for ham. Vi er sammen om å planlegge å bli gravide så hvorfor i all verden holde det hemmelig når man blir det?

Anonymkode: bbbbe...f39

• Liker 2
Skrevet

Min mann fikk selvsagt vite det med en gang. Jeg trodde ikke egentlig jeg var gravid, men tok en test og vips...! Det var ikke så tidlig, men det er jo hans barn og graviditet og samliv også - så jeg hadde sagt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...