Mrs. B Skrevet 30. desember 2004 #1 Skrevet 30. desember 2004 I det siste har jeg fått adressert reklame/blad fra en eller annen kristen organisasjon som kaller seg Åpne Dører. Aner ikke hva dette er for noe, og er totalt uinteressert i å få post fra dem. Kjenner jeg blir litt forbanna og får lyst til å ringe dem og be dem fjerne navnet mitt. Aner ikke hvor de har fått tak i det fra. Noen andre som har opplevd dette? Det kan vel ikke skade på noen måte og ringe?
Superlammet Skrevet 30. desember 2004 #2 Skrevet 30. desember 2004 Ring og spør hva i helvete de driver med. Det hadde definitivt jeg gjort..
Brunhilde Skrevet 30. desember 2004 #3 Skrevet 30. desember 2004 Ta en telefon og be dem slette deg fra adresselistene! I tillegg har du krav på å få vite fra hvilken kilde de har fått din adresse, ring eller skriv til den aktuelle kilden og dem slette navnet ditt både for eget bruk og for videresalg. Jeg har gjort dette og er så og si fri for adressert reklame.
Mrs. B Skrevet 30. desember 2004 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2004 Ja det tror jeg sannelig jeg skal gjøre. Er det noen andre her som også har fått uønsket post derfra kanskje?
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #5 Skrevet 30. desember 2004 Ja det tror jeg sannelig jeg skal gjøre. Er det noen andre her som også har fått uønsket post derfra kanskje? Har ikke fått noe derfra. Normalt skal det stå på sendingen (ofte med liten skrift) fra hvilken kilde de har fått ditt navn og adresse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå