Gå til innhold

The Bachelorette USA sesong 13 (Amerikansk sendetid)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

NB!! Har du ikke sett Nick Vail sin sesong av the bachelor IKKE les videre da denne tråden vil avsløre hvem som ble den neste ungkarskvinnen. The bachelor usa går nå på kanal FEM i Norge, så hvis du ikke vil vite hvem som blir ungkarskvinnen, ikke les under :)  Håper dette var nok advarsel :fnise:

NY SESONG AV THE BACHELORETTE startet i går i USA :alice::)  Flere som skal følge med?
Episode 1 finner dere her: http://mywatchseries.to/episode/the_bachelorette_s13_e1.html

:yvonne::alice:

Endret av Sitronmelis
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest thejohan
Skrevet

Ooooh! Jeg skal se den straks! 👏🏻👏🏻

Skrevet

Jeg har sett den. Blir spennende å følge denne sesongen, men det er ingen jeg liker så godt enda

Skrevet
13 minutter siden, Rosaprosa20 skrev:

Jeg har sett den. Blir spennende å følge denne sesongen, men det er ingen jeg liker så godt enda

Enig :) Gleder meg til mer! :alice:

Gjest thejohan
Skrevet

Jeg klarer jo ikke la vær å lese bloggen til Reality Steve, så jeg har lest meg opp og fram 🙈

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Nå har jeg sett de 3 første episodene, og mine favorittgutter sålangt er Alex, Dean, Peter og Kenny :)  Den episoden med Demario, altså hvor dum tror han hun er? Når han lata som han ikke visste hvem hun dama (exen) var :fnise:  Der avslørte han jo allerede den første løgnen ved å late som han ikke visste hvem hun var :fnise: Likte hvordan Rachel håndterte han når han kom tilbake til huset. "You're a boy, I ned a MAN!"

Det der med Blake og Lucas var jo bare helt LOL. Måten de sto å krangla på utenfor huset etter de begge to ble sendt hjem, snakk om å drite seg ut på nasjonal tv :hoho:

Lee og Eric liker jeg heller ikke etter mandagens episode. Eric er too emotinal, og hvis han allerede tviler på Rachel sine intensjoner osv så er det nok ikke mye å hente. Han virker også mer som en guttunge, and Rachel needs a MAN. Lee tror jeg er en sleiping..

Endret av Sitronmelis
Skrevet

Jeg liker også Peter og Kenny godt. Glemmer hvem som er hvem av de andre, så de har ikke gjort noe inntrykk på meg enda :fnise: Alle som bidrar til drama er helt no go for meg. Ser Rachel liker han kiropraktoren (Bryce?) som jeg glemmer navnet på, men jeg syns ikke han er noe spesielt. Daten med Anthony syns jeg også var rimelig daff og kjedelig. Nesten meningsløs. Skjønner ikke hvorfor hun valgte han. Og jeg skjønner i alle fall ikke hvorfor hun ga gruppedaterosen til Eric

Skrevet
8 timer siden, Rosaprosa20 skrev:

Daten med Anthony syns jeg også var rimelig daff og kjedelig. Nesten meningsløs. Skjønner ikke hvorfor hun valgte han. Og jeg skjønner i alle fall ikke hvorfor hun ga gruppedaterosen til Eric

Ja den daten var booring. Han virket kjedeliig.. Nei det skjønner ikke jeg heller... Håper hun trekker den i neste episode. Han er drama.

AnonymBruker
Skrevet

Å nei, det blir kanskje ikke mer Bachelor in Paradise! (håper det er greit at jeg bruker denne tråden). Innspillingen er avsluttet på grunn av angivelig seksuelt overgrep:

http://www.tv2.no/underholdning/9185740/

Anonymkode: eed63...e8a

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å nei, det blir kanskje ikke mer Bachelor in Paradise! (håper det er greit at jeg bruker denne tråden). Innspillingen er avsluttet på grunn av angivelig seksuelt overgrep:

http://www.tv2.no/underholdning/9185740/

Anonymkode: eed63...e8a

Jaaa jeg så det!! 😔😔 håper de ikke slutter med serien!

Skrevet

Jeg som hadde gledet med sååå bye til BIP! Håper de får avklart det juridiske kjapt slik at innspillingen kan fortsette. Virker som alle deltakerne har blitt sendt hjem, så mest sannsynlig blir hele greia avlyst... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ALTSÅ HAAAALLOO- Blake og Lucas... Blake´s "WABABOMEEEENG" og shaker up hele sveisen..fikk meg til å knekke sammen. Jeg flimet sekvenser av hele den "drite-seg-ut-momentet" på snap og la det ut på story. Kunne bare ikke la være. To voksne mennesker. OMG. Men hva FAEN liksom?! LUCAS på The Bachelorette!? Er jo fan meg AKKURAT det samme gale mennesket som de henta inn på The Bachelor , kanskje det var FØR Nick sin sesong... Hu derre blonde.. helt psyko.. som ble gjort til latter av hele Amerika... Hvorfor skal de alltid hente inn EN som er helt klin gærn i hodet? Som senere havner på BIP ? Hvorfor skal Rachel kaste bort tia si på han? 

Jeg liker dessverre INGEN av mennene som er med på Rachel sin sesong. Jeg hadde SÅ store forventninger til at det kom mange black guys som er eksperter på å forføre.. Istedenfor tar de han inn kiropraktoren Bryce som ser ut som et botox tryne som trur han kan forføre med sine spanske / protugisiske ord.. 

Nei.. er skuffa. 

Anonymkode: 6e4e7...738

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han som var med henne på rideturen var jo dødskjedelig! 

Anonymkode: 6e4e7...738

Skrevet

Er ikke det ny episode denne uken?

Gjest thejohan
Skrevet
2 minutter siden, venus_ skrev:

Er ikke det ny episode denne uken?

Nei. Er pga noe ligasluttspill eller noe sånt.

Skrevet

http://tvline.com/2017/06/20/bachelor-in-paradise-tapes-no-misconduct-corinne-demario-season-4-abc/

Ser ut som BIP fortsetter filmingen :) Gleder meg skikkelig til det faktisk!

Selvfølgelig hadde aldri Lucas vunnet. Dette er TV, så selvfølgelig er det noen som kommer med et stykke som bare er med for show. Det er sånn det fungerer. 

Jeg digger Demario helt til eksen hans kom inn :( Liker wrestling-fyren men hater wrestling.

Gjest thejohan
Skrevet

De har jaggu vært i Oslo! Kult! :)

Skrevet (endret)

Kult att de var i Oslo😆😆 

Altså Lee, herregud for en kvalm type!!! 🤢 

Kenny klager mye nå syns jeg... byee

Mine favoritter så langt er Peter og Dean 😊 Peter må gjerne bli ungkaren for min del 😆

Endret av Sitronmelis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...