AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #1 Skrevet 23. mai 2017 Vi flyttet hit forrige juli, og kjenner ikke denne naboen. Vår hage ligger mot deres bakhage, og i år har naboen kjøpt og satt opp et enormt basseng. Problemet er ikke at de skal bade rett foran verandaen vår, det får være deres valg. Men dette bassenget har en pumpe, som bråker noe helt forferdelig. Jeg klarer ikke sitte på verandaen lenger, for lyden er så repeterende og sjenerende. Vi kjenner ikke denne familien i det hele tatt, og vi er nok litt konfliktsky, begge to. Derfor tenkte jeg spørre om dette er noe man faktisk skal tørre seg bort og klage på? Vet jo ikke om det er noe som kan gjøres med lyden, annet enn å skru av bassenget, og det tviler jeg på de ønsker å gjøre. Men det ødelegger utemiljøet i hagen vår, og det burde jo være lov å klage på... Anonymkode: 9b561...22d
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #2 Skrevet 23. mai 2017 Tenker dere bare skal gå over å fortelle at bassenget bråker veldig mye, sånn at dere ikke kan bruke verandaen deres. Tror også dere har loven på deres side, med tanke på at dere ikke kan sitte der grunnet støy. Anonymkode: 72b36...3c3 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #3 Skrevet 24. mai 2017 På 23.5.2017 den 13.03, AnonymBruker skrev: Vi flyttet hit forrige juli, og kjenner ikke denne naboen. Vår hage ligger mot deres bakhage, og i år har naboen kjøpt og satt opp et enormt basseng. Problemet er ikke at de skal bade rett foran verandaen vår, det får være deres valg. Men dette bassenget har en pumpe, som bråker noe helt forferdelig. Jeg klarer ikke sitte på verandaen lenger, for lyden er så repeterende og sjenerende. Vi kjenner ikke denne familien i det hele tatt, og vi er nok litt konfliktsky, begge to. Derfor tenkte jeg spørre om dette er noe man faktisk skal tørre seg bort og klage på? Vet jo ikke om det er noe som kan gjøres med lyden, annet enn å skru av bassenget, og det tviler jeg på de ønsker å gjøre. Men det ødelegger utemiljøet i hagen vår, og det burde jo være lov å klage på... Anonymkode: 9b561...22d Ja, det går veldig fint å gje beskjed om dette. Truleg er ikkje naboen klar over kor sjenerande lyden er . Anonymkode: 97ceb...eaa 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #4 Skrevet 24. mai 2017 På 5/23/2017 den 13.03, AnonymBruker skrev: Vi flyttet hit forrige juli, og kjenner ikke denne naboen. Vår hage ligger mot deres bakhage, og i år har naboen kjøpt og satt opp et enormt basseng. Problemet er ikke at de skal bade rett foran verandaen vår, det får være deres valg. Men dette bassenget har en pumpe, som bråker noe helt forferdelig. Jeg klarer ikke sitte på verandaen lenger, for lyden er så repeterende og sjenerende. Vi kjenner ikke denne familien i det hele tatt, og vi er nok litt konfliktsky, begge to. Derfor tenkte jeg spørre om dette er noe man faktisk skal tørre seg bort og klage på? Vet jo ikke om det er noe som kan gjøres med lyden, annet enn å skru av bassenget, og det tviler jeg på de ønsker å gjøre. Men det ødelegger utemiljøet i hagen vår, og det burde jo være lov å klage på... Anonymkode: 9b561...22d Last ned appen som måler styrken på støyen først. Anonymkode: 3561a...ee4 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #5 Skrevet 24. mai 2017 På 24.5.2017 den 20.41, AnonymBruker skrev: Last ned appen som måler styrken på støyen først. Anonymkode: 3561a...ee4 Hva app er det? Anonymkode: 97ceb...eaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå