Gå til innhold

Jeg vil IKKE ha stor pikk !

Icy

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke ha en stor pikk av den enkle grunn at jeg er egoistisk når det gjelder pikken min :tunge1:

Jenter ønsker en stor pikk / over normalen som er fin å se på samt at de blir fylt opp skikkelig.

Men dette fører kun elendighet med seg for mannen.

Med for stor pikk kan man ikke ta jenten så hardt som man ønsker da det lett gjør vondt med stor pikk og man kommer heller aldri helt inni uten at det gjør vondt. Ja for ikke å snakke om oralsex.. neppe kjekt hvis jenten kun får halve pikken i munnen istedenfor hele.

Nei er takknemmelig for at jeg er normalt utstyrt :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig, men du kunne ha nevnt flere fordeler med å være normal/liten. Det er ikke fullt så synlig på stranda, feks.... en kompis av meg er rimelig ustyrt og vi havnet i nærheten av en gjeng med jenter som hadde kropper som var skulpturert godt over normalen. Han fikk ikke gjemt seg bort på noen som helst måte, og fikk kjempeproblemer da han skulle forsøke å få på seg trusa under badehåndkledet da vi var ferdig med å bade... det ble mye fnising.... dessuten er det ikke like påtrengende om man skulle få ståpikk under en stille dans med ei jente.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Fordeler med normalstr: Det er definitivt mer digg å suge en mann som er normalt utstyrt enn en hvor en snaut nok får halve pikken inn i munnen. Og analsex er lettere gjennomførbart.

Dessuten blir en flinkere til å lære seg å bruke musklene i underlivet når en sammen med en mann som har en normal/liten pikk, noe som kommer begge til gode. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja kan være litt kjipt hvis junior våkner til live når man danser med en jente. Har hendt en del ganger når jenten har vært særdeles pen.... får bare gjøre det beste ut av det og bøye rompen / hoften litt bakover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja kan være litt kjipt hvis junior våkner til live når man danser med en jente. Har hendt en del ganger når jenten har vært særdeles pen.... får bare gjøre det beste ut av det og bøye rompen / hoften litt bakover...

Har faktisk fått meg en på trynet jeg da, av samme grunn... :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Jeg vil ikke ha en stor pikk av den enkle grunn at jeg er egoistisk når det gjelder pikken min  :tunge1:

Jenter ønsker en stor pikk / over normalen som er fin å se på samt at de blir fylt opp skikkelig.

Men dette fører kun elendighet med seg for mannen.

Med for stor pikk kan man ikke ta jenten så hardt som man ønsker da det lett gjør vondt med stor pikk og man kommer heller aldri helt inni uten at det gjør vondt. Ja for ikke å snakke om oralsex.. neppe kjekt hvis jenten kun får halve pikken i munnen istedenfor hele.

Nei er takknemmelig for at jeg er normalt utstyrt  :o

Det er forskjell på stor og knøttliten da...

Det gjør vel ikke vondt for mannen dersom han har en pikk som er litt over gjennomsnittet...

Takke meg til over-gjennomsnittlig-store pikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på stor og knøttliten da...

Det gjør vel ikke vondt for mannen dersom han har en pikk som er litt over gjennomsnittet...

Takke meg til over-gjennomsnittlig-store pikker!

Man må jo se størrelsen på pikken ann med størrelsen på dame imellom beina...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær glad dere som har normal/liten.

kan være et hælvete å ha stor noen ganger..

må bruke veldig lang tid på å få den inn, og noen ganger går det ikke i det hele tatt..

jeg er ganske sikker på at det er bedre å ha en som er litt for liten enn en som er for stor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, alle dere med små kan jo trøste dere med den tanken.  :)

Jeg trenger ikke å trøste meg med noen tanker for jeg har en "normal" en, ikke liten og heller ikke stor.

(*Min pikk er liten... akuratt som en baby... omtrent like liten som en baby når den blir født... ca. 32 cm* :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...