Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg hadde fremmedspråk eksamen på fredag. Jeg brukte ingen kilder, bortsettfra ordboka. Da jeg var ferdig med eksamen, tenkte jeg ikke over at jeg måtte skirve ned kilder, i og med at jeg kun brukte ordboka. Når jeg kom hjem, ble jeg utrolig stressa! Måtte jeg ha skrevet ned ordlista som en kilde? Altså, jeg har jo bare slått opp ord.. åh er så utroig stressa hvis det skal ødlegge eksamen min... Noen som vet om jeg måtte ha skrevet ned ordliste som en kilde? Håper jeg får svar! 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det du som har skrevet innleggene om glemt kilder og misforstått eksamensoppgave og?  Ro deg ned,  pust dypt og gjør noe annet enn å gruble på dette.  Ingenting å gjøre med det nå uansett!  

Anonymkode: e4642...08a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det du som har skrevet innleggene om glemt kilder og misforstått eksamensoppgave og?  Ro deg ned,  pust dypt og gjør noe annet enn å gruble på dette.  Ingenting å gjøre med det nå uansett!  

Nei, har ikke skrevet noen fler innleg om det her.. Så det er nok en annen :)

Skrevet
19 minutter siden, Love22 skrev:

Hei!

Jeg hadde fremmedspråk eksamen på fredag. Jeg brukte ingen kilder, bortsettfra ordboka. Da jeg var ferdig med eksamen, tenkte jeg ikke over at jeg måtte skirve ned kilder, i og med at jeg kun brukte ordboka. Når jeg kom hjem, ble jeg utrolig stressa! Måtte jeg ha skrevet ned ordlista som en kilde? Altså, jeg har jo bare slått opp ord.. åh er så utroig stressa hvis det skal ødlegge eksamen min... Noen som vet om jeg måtte ha skrevet ned ordliste som en kilde? Håper jeg får svar! 

Normalt sett skal ikke ordlista føres opp som kilde. 

Det finnes unntak der man baserer seg på etymologien eller direkte sitat. 

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er den som har skrevet om misforstått eksamensoppgave :) Altså ikke TS
Er forresten ikke meg som har skrevet om å ha glemt kilder. Det var vel i engelsk? 

Tror at i eksamensperioden kan det dukke opp flere tråder som gjelder eksamen, men det betyr ikke at det er EN person som sitter og krisestresser og poster tråd på tråd..

Anonymkode: 681e6...1c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ordlista er ikke en kilde. 

Anonymkode: e66d6...af3

Gjest Linaria
Skrevet

Slapp av. Du trenger ikke skrive den som kilde. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...