Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har de to siste år blitt utredet av helsevesenet utenat de har klart å stille eksakt diagnose. Er fremdeles til utredning.

Jeg og fastlegen fikk likelysende brev hvor de ba om en utredning fra legen utenat jeg vet svaret fra legen.

På mine saker på navsiden står at en søknad er ferdig behandlet.

Noen som har vært oppi lignende og vet hvordan Nav reagerer

Anonymkode: 13213...ac0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har de to siste år blitt utredet av helsevesenet utenat de har klart å stille eksakt diagnose. Er fremdeles til utredning.

Jeg og fastlegen fikk likelysende brev hvor de ba om en utredning fra legen utenat jeg vet svaret fra legen.

På mine saker på navsiden står at en søknad er ferdig behandlet.

Noen som har vært oppi lignende og vet hvordan Nav reagerer

Hvilken søknad?

Anonymkode: 3a88a...07b

AnonymBruker
Skrevet

Uten _____ at*

Anonymkode: 2c4d8...0d1

• Liker 1
Skrevet

Hva har du søkt om? Umulig for noen å svare på hva NAV svarer uten å vite hva spørsmålet var....

Dersom det er AAP så har egentlig ikke diagnose noen betydning så lenge legen din har beskrevet funksjonstapet ditt. AAP fås på bakgrunn av arbeidsevne, ikke diagnose.
Dersom du er under utredning og i løpet av denne har så dårlig form at arbeidsevnen din er under 50% så kan du få AAP. Men dette er det ingen her som kan svare deg på, da vi ikke vet hvordan arbeidsevnen din er.

AnonymBruker
Skrevet

Beklager. Det er nok en søknad om aap. Har gått på aap 1 år. Det som utredes er søvnapne

AnonymBruker
Skrevet

Fikk bare opp under mine saker at en søknad var ferdig behandlet. Jeg har ikke søkt

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk bare opp under mine saker at en søknad var ferdig behandlet. Jeg har ikke søkt

Sjekk datoen, der ligger den gamle saken din også. Kan være den som er ferdigbehandlet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...