Gjest Betty Boop Skrevet 30. desember 2004 #1 Skrevet 30. desember 2004 Hva er din yndlingsbarnebok som du leste da du var liten? Min er 'Syv små australiere' av Ethel Turner. Noen av dere som leste den da dere var små?
Tjorven Skrevet 30. desember 2004 #2 Skrevet 30. desember 2004 Jeg har ikke lest den boken nei, men en av de bokseriene jeg husker best er serien om "Tamar og Trine og Tamy og Tom". Det handlet om foreldre som adopterte barn fra ulike verdensdeler. Kjempekoselig serie! Også bøkene om Jason da, f.eks Jason på ferie. Utrolig morsomme tegninger!
Gjest Betty Boop Skrevet 30. desember 2004 #3 Skrevet 30. desember 2004 ... en av de bokseriene jeg husker best er serien om "Tamar og Trine og Tamy og Tom". Det handlet om foreldre som adopterte barn fra ulike verdensdeler. Åååå, den husker jeg også, nå når du nevner den - og ja - den var kjempekoselig!
Gjest gjest1 Skrevet 30. desember 2004 #4 Skrevet 30. desember 2004 Jeg likte Marens Lille Ugle da jeg var liten. Og historiene om Koste-Kari og noen andre barn. (overtok noen bøker pappaen min hadde hatt som barn)
Arkana Skrevet 30. desember 2004 #5 Skrevet 30. desember 2004 Jeg var lesehest og bokelsker allerede fra jeg kunne lese, så jeg kan umulig plukke ut bare én favorittbok. Jeg elsket alle Roald Dahl's bøker, og en annen serie bøker jeg likte godt var "Den lange veien hjem".
Ingeborg Skrevet 30. desember 2004 #6 Skrevet 30. desember 2004 Jeg var lesehest og bokelsker allerede fra jeg kunne lese' date= så jeg kan umulig plukke ut bare én favorittbok. Jeg elsket alle Roald Dahl's bøker, og en annen serie bøker jeg likte godt var "Den lange veien hjem". Samme her! Husker godt "Den lange veien hjem". Og så Astrid Lindgren, kanskje særlig Pippi...
Gjest StoreSky Skrevet 30. desember 2004 #7 Skrevet 30. desember 2004 Mio min Mio.. og Brødrene Løvenhjerte!! Men ellers har jeg lest ufattelig mye bøker! (gjør det fremdeles)
Brunhilde Skrevet 30. desember 2004 #8 Skrevet 30. desember 2004 "Tulutta og Makronelle" og "Tante Gummigutta og blåbærmaskinen". To bøker med masse humør. Ellers var (og er) jeg også en uhelbredelig lesehest...
Gjest Mrs. Potter Skrevet 30. desember 2004 #9 Skrevet 30. desember 2004 Brødrene Løvehjerte og Miranda.
Gjest Lea Skrevet 30. desember 2004 #10 Skrevet 30. desember 2004 Husker at jeg var fryktelig opphengt i "Veien til Agra"
Miss Angelina Skrevet 30. desember 2004 #11 Skrevet 30. desember 2004 Brødrene Løvehjerte og postmann Pat...
Dru Skrevet 31. desember 2004 #13 Skrevet 31. desember 2004 Mio, min Mio er favoritten. Men ellers slukte jeg det som fantes av bøker, og før jeg fylte åtte syntes jeg at barnebøker var utrolig kjedelige, og leste heller mammas krim
*Lene* Skrevet 31. desember 2004 #14 Skrevet 31. desember 2004 Brødrene Løvehjerte av Astrid Lindgren.. Gråter enda av denne fantastiske boken...(og filmen)
Ingeborg Skrevet 31. desember 2004 #15 Skrevet 31. desember 2004 Å, husket plutselig på "Gummi-Tarzan" - det må da være en av de morsomste bøkene noen sinne?!
Gjest LoisLane Skrevet 1. januar 2005 #16 Skrevet 1. januar 2005 Syv små australiere var kjempefin! Leste det meste, det er vanskelig å komme på noen bestemte.
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #17 Skrevet 1. januar 2005 Jeg synes bøkene om den vesle vampyren er herlige :hjerter2: Ellers leste mamma alle bøkene til Anne Cath. Vestly til meg, som jeg likte veldig godt :-)
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. januar 2005 #18 Skrevet 3. januar 2005 Å' date=' husket plutselig på "Gummi-Tarzan" - det må da være en av de morsomste bøkene noen sinne?![/quote'] Ja,det var også en av mine favoritter. Kjempemorsom!
gladidag Skrevet 3. januar 2005 #19 Skrevet 3. januar 2005 min var Bastian og dyrene!!!!! Har den ennå, skal lese den for lillegull.
Gjest Ciara - ikke innlogget Skrevet 3. januar 2005 #20 Skrevet 3. januar 2005 Skyggen over stenbenken, og ellers bøker av Maria Gripe Kabalmysteriet av Jostein Gaarder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå