AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #1 Skrevet 22. mai 2017 Min forrige arb plass har vært gangske slemme mot meg. Der førte til at jeg måtte anmelde dem. Dessverre er jeg nødt til å ha ar jeg jobba der på CVen. Har tidligere sjef, kona og noen kolleger der og. Men vil mer enn gjerne blokke dem alle. Men er redd. Redd for at dem skal klikke mer og om noen tar kontakt med dem ang nye jobber(nei har ikke dem dom referanse, men ja)at de skal ødelegge enda mer... men vil ikke ha dem mer hos meg til ingen nytte. De gratulere meg eller ønsker meg aldri noe. Bare observerer for å ta meg på alt, for å ta igjen. Opplevd slik, hva gjør jeg? Anonymkode: 539fc...0b4 1
mjauritz Skrevet 22. mai 2017 #2 Skrevet 22. mai 2017 Hæ? Hvorfor vil du at de skal gratulere deg når du har anmeldt dem? Hva har skjedd? Og hvorfor har du kona til sjefen på CVen? Hva har de ødelagt? Hvorfor er du redd? Hvorfor blokker du dem bare ikke? 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #3 Skrevet 22. mai 2017 Kan dessverre ikke svare på alt. Kona jobba og der. Også leder med han. Anonymkode: 539fc...0b4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå