AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #1 Skrevet 22. mai 2017 Jeg har arr på begge beina, det ser ikke pent ut. Dette har kommet etter jeg var svært så uforsiktig da jeg var liten og lekte. Så nå må jeg være så ærlig å si at jeg gruer meg til å med tynne strømpebukser/strømper eller korte skjørt nå når det blir vær til det, og ikke minst snart det blir sommer...ja om det blir det hverdags eller fest. Skal jeg bare shite i det og å gå med de slik de er eller skal jeg dekke de til? Har noen tips om hva jeg skal gjøre/ ikke gjøre, for jeg har ikke "Hollywood-look". Det irriterer meg noe veldig at jeg ikke var mer forsiktig da jeg var liten.....noe som jeg kommer til å slite med hele livet. Gode råd fra dere jenter trenger jeg nå....for dette irriterer meg noe vanvittig.... Lena 24 Anonymkode: bc850...575
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #2 Skrevet 22. mai 2017 Er du sikker på at de er *så* synlige med strømpebukse på? Jeg har en del arr, men føler ikke at de vises med strømpis. Når det blir varmt driter jeg i hva andre tror, da går jeg uten. Anonymkode: fed50...3d4
Gremlin Skrevet 22. mai 2017 #3 Skrevet 22. mai 2017 Jeg har et digert arr over hele kneet, men det har vært der så lenge at jeg ikke kan se for meg hvordan det er uten. Jeg har aldri brydd meg om noen ser det, så bare skit i at arrene er der du, de er jo bare minner fra en aktiv barndom. Jeg kan ikke komme på at noen har kommentert arret mitt før, selv om det er fem cm langt og nesten en cm bredt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #4 Skrevet 22. mai 2017 Gi blanke i det og gå i det du har lyst til uten å skjemmes. Hva andre måtte mene om det er ikke viktig. Arr er ikke stygt. Det er et tegn på levd liv Anonymkode: 42d63...4cd 2
Gjest Tigress Skrevet 23. mai 2017 #5 Skrevet 23. mai 2017 Gi no beng i dei arra, dei er teikn på at du har levd, og at du var ein aktiv unge. Eg har masse arr på beina, særleg knærne, men det får no folk berre leve med å sjå på. Ein kan ikkje bry seg med alt, altså.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #6 Skrevet 23. mai 2017 Helt ærlig så har jeg aldri brydd meg om verken mine egne arr eller andre sine arr. Har en venninne som har et digert arr nedover hele det ene beinet, fra låret til bunnen av foten (hun var i en bilullykke da hun var ung). Hun går fint i skjørt og shorts om sommeren. Innimellom kan noen spørre henne hva som har skjedd, men ingen har noen gang tenkt noe negativt over det. Hun er faktisk en av jentene i jentegjengen som alltid får mest oppmerksomhet fra menn. Anonymkode: b2f00...214 2
Gjest lipgloss Skrevet 23. mai 2017 #7 Skrevet 23. mai 2017 ikke bry deg om arr gå med eller uten strømpebukser og ikke tenk på det. ingen som vil bry seg med det
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #8 Skrevet 23. mai 2017 Jeg har samme problem. Jeg var veldig aktiv når jeg var liten gutt. Fremsiden av leggene mine ser ut som jeg har drevet med delvskading. Jeg er fortsatt aktiv nå som jeg har blitt voksen. Samtidig som det har kommet noen åreknuter. Bruker veldig ofte shorts. Men da alltid med tykk strømpebukse under. 40den eller mer. Noen ganger kan det føles klamt. Men det skal hjelpe på blodsirkulasjonen. Ikke oppdaget at det har kommet nye åreknuter etter det. Anonymkode: 0efb6...270
Sirah Skrevet 23. mai 2017 #9 Skrevet 23. mai 2017 Ikke bry deg noe om det TS Knærne mine ser ut som om de har vært gjennom en massakre etter diverse sykkelturer som endte i grøfta når jeg var liten. Det har aldri stoppet meg fra å gå med skjørt Har noen spurt har jeg fortalt om sykkelturen ned den bratte bakken hvor bremsene på sykkelen sviktet og så har vi fått oss en god latter og saken er glemt.
Monky6 Skrevet 23. mai 2017 #10 Skrevet 23. mai 2017 Jeg har plenty arr på beina etter div bruddskader med tilhørendre operasjoner, og grus-sår etter skating.. Får fremdeles høre at jeg har legs to die for i short shorts. Just do it. Kvinne, 41 1
FantasDick Skrevet 23. mai 2017 #11 Skrevet 23. mai 2017 Knærne mine er lilla av masse asfalt og grus inni gamle sår/arr, men har aldri brydd meg om det. Går i kjoler, skjørt og shorts som jeg lyster. Nå er jeg 38 uker på vei nummer to og har fått sikkert 70 åreknuter og blåflekker på beina, sliter litt mer med å akseptere de, men jeg går med bare bein! Har brukt tynne strømpebukser til konfirmasjoner og 17. mai, da. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #12 Skrevet 23. mai 2017 Beina mine ser ikke ut pga selvskading. Går lett både med og uten strømpebukser. Ganske sikker på at mine ser rimelig mer herjet ut enn dine, det er ingen som legger merke til et par arr. Prøv å gå med 70% arrvev på beina du, da skal du få se at folk glor. Men hvem bryr seg? Anonymkode: c35f4...baa 1
Gjest lipgloss Skrevet 24. mai 2017 #13 Skrevet 24. mai 2017 19 timer siden, FantasDick skrev: Knærne mine er lilla av masse asfalt og grus inni gamle sår/arr, men har aldri brydd meg om det. Går i kjoler, skjørt og shorts som jeg lyster. Nå er jeg 38 uker på vei nummer to og har fått sikkert 70 åreknuter og blåflekker på beina, sliter litt mer med å akseptere de, men jeg går med bare bein! Har brukt tynne strømpebukser til konfirmasjoner og 17. mai, da. gratulerer med nr 2 da 😊så koselig det er så kjekt med barn😍
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #14 Skrevet 24. mai 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Beina mine ser ikke ut pga selvskading. Går lett både med og uten strømpebukser. Ganske sikker på at mine ser rimelig mer herjet ut enn dine, det er ingen som legger merke til et par arr. Prøv å gå med 70% arrvev på beina du, da skal du få se at folk glor. Men hvem bryr seg? Anonymkode: c35f4...baa Jeg synes det er så godt å lese dette. Det virker som du virkelig ikke ofrer det en tanke, men jeg synes du er modig, nettopp fordi jeg selv sliter med å gå med kortbukse og kortermet pga selvskadingsarr. Jeg vet jo at det er som du sier, at hvem bryr seg om mine arr liksom, og i tillegg ser vel folk ikke så mye på kroppen min. Men likevel er jeg bare nervøs, jeg er redd for å bli dømt og jeg skammer meg nok litt, jeg vil ikke at folk skal anta at de vet noe om meg, eller noe sånt, jeg vet egentlig ikke helt. Jeg har vært skadefri lenge nå, men noen av arrene er fremdeles røde/lilla og virker ikke som de kommer til å endre seg. Somrene før har jeg alltid dekket meg til når jeg ikke har vært alene, denne våren har jeg gått mer med kortermet, og det er jo ingen som bryr seg, vet ikke om de merker det en gang. Men altså, takk for at du delte, hver gang jeg hører sånt finner jeg litt mer mot inni meg til å komme over denne barrieren jeg har inni meg selv. Takk! Anonymkode: 65660...f61 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå