kinni Skrevet 22. mai 2017 #1 Skrevet 22. mai 2017 Heisann Jeg er en dame som nettopp har fylt 25 år og er interessert i å danse til musikaler samt opptre foran publikum. Jeg er litt usikker på veien dit. Men tenkte meg en musikal/Broadway danseskole, klarte ikke å finne en for voksne. Fant en på danseløvene og en på det norske dansesenteret, men det er ganske korte kurs. Kanskje jeg begynner å bli for gammel... Vet dere hvordan man kan komme opp og frem? Jeg studerer nå organisasjon og ledelse (bachelor) på høyskolen
kinni Skrevet 22. mai 2017 Forfatter #2 Skrevet 22. mai 2017 Jeg har forstått at jeg har opprettet tråden på feil sted, kanskje karriere og utdanning hadde passet bedre...
Piis Skrevet 23. mai 2017 #3 Skrevet 23. mai 2017 West End tror jeg har kurs for voksne også. Og sjekk ut Bårdar, de har hatt kveldskurs tidligere. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #4 Skrevet 23. mai 2017 Bårdar har musikallinje tror jeg. Om ikke har de sikkert kjennskap til andre steder som har. Anonymkode: 2b361...899
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå