Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har søkt, kommet inn og takket ja til årsstudium i medisin på Atlantis medisinske høgskole avd. Spania. Jeg har fått mye informasjon fra skolen, men lurer på om det er noen her inne som har gått i Spania og har erfaringer de har lyst å dele? 

Kommer jo til å sitte igjen med et studielån, så ønsker jo at det skal være verdt det for opplevelsens skyld. Selve studiet spiller ikke så stor rolle, men mer det sosiale osv. 

Anonymkode: 1740e...468

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Shit, da blir vi naboer, for den byen er ikke stor! :overrasket:

Anonymkode: c6dd0...478

AnonymBruker
Skrevet

Søsteren min gikk der for sånn 5 år siden, hun var fornøyd tror jeg. Men valgte å ta andre semester som nettstudium der hun backpacket i asia med noen venner hun fikk på studiet der. De er fremdeles venner.
Tror det blir litt folkehøyskolefølelse der med at alle bor tett på samme hotell og sånn, så man blir lett kjent med folk osv

Anonymkode: 2782d...2dd

AnonymBruker
Skrevet
På 22.5.2017 den 22.36, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har søkt, kommet inn og takket ja til årsstudium i medisin på Atlantis medisinske høgskole avd. Spania. Jeg har fått mye informasjon fra skolen, men lurer på om det er noen her inne som har gått i Spania og har erfaringer de har lyst å dele? 

Kommer jo til å sitte igjen med et studielån, så ønsker jo at det skal være verdt det for opplevelsens skyld. Selve studiet spiller ikke så stor rolle, men mer det sosiale osv. 

Anonymkode: 1740e...468

Hvordan kom du inn? Med realkompetanse eller er det vanlig å få vite at man kommer inn på privatskole før samordna opptak?

Anonymkode: 48d9a...ac4

AnonymBruker
Skrevet

Ts, Hva er hensikten med studiet hvis det ikke er det akademiske utbyttet? Er hensikten å få et billig lån så du kan oppleve Fuengirola, og evt. andre deler av Spania? Bare undres over logikken.

Anonymkode: be414...c20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...