Gjest Snart kanskje?? Skrevet 30. desember 2004 #1 Skrevet 30. desember 2004 Har dere tenkt dere på noen av brudeshowene nå i januar? Jeg bor jo i nærheten av Ringerike så det som skal være på Klækken passer meg best, og tenk da om man kan vinne utstyr for 25000,- det passer bra for budsjettet det. Vet de skal ha både i Hønefoss 9. januar , Drammen 23. januar og Oslo 16. januar
Gjest Kanskje snart?? Skrevet 30. desember 2004 #2 Skrevet 30. desember 2004 Er det noen av dere som har vært på det før i det hele tatt? Og får du med deg mannen??? Jeg tviler på at han orker å sitte å se på det i endingen :-?
Cathie Skrevet 30. desember 2004 #3 Skrevet 30. desember 2004 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=109303 Har selv vært på det en gang, hadde med mannen, og hans forlover og min forlover.. gikk helt fint det!
Olifant Skrevet 30. desember 2004 #4 Skrevet 30. desember 2004 Min kjære skal være med. Tror han synes det er greit å få litt oversikt over det hele uten å måte innom 1000 forskjellige steder. En intensiv dag er nok kanskje greit for mange brudgommer?
TeddyToria Skrevet 30. desember 2004 #5 Skrevet 30. desember 2004 Jeg har store planer om å forsøke å komme meg på en eller annen messe i år... Mest sannsynlig blir det Oslo eller showet i Stavanger, men ingenting er helt bestemt. Jeg kommer til å ta med meg forloverene mine, evt. min mor - den vordenede brudgom er ikke så veldig interessert i slike messer...dessuten kommer det for min del til å handel mye om kjole, og de skal jo ikke brudgommen se:) Men jeg hadde ikke hatt noe problem med å ha han med hvis ikke...
Bokalven Skrevet 30. desember 2004 #6 Skrevet 30. desember 2004 Kan ikke helt se hva et slikt show kan gi meg... Så, høyst sansynlig ikke.
søndagsengel? Skrevet 1. januar 2005 #7 Skrevet 1. januar 2005 Jeg har kjøpt billetter til Århundrets brudeshow 2005 i Oslo 30. januar. Skal dit med en venninne som også skal gifte seg. Gleder meg!!! :-)
Arkana Skrevet 1. januar 2005 #9 Skrevet 1. januar 2005 Kan ikke helt se hva et slikt show kan gi meg... Så, høyst sansynlig ikke. Samme her, har ingen interesse av slike show.
TeddyToria Skrevet 1. januar 2005 #10 Skrevet 1. januar 2005 Hvor i Oslo er showet 30. januar? ...det lurer jeg også på!!!
søndagsengel? Skrevet 1. januar 2005 #11 Skrevet 1. januar 2005 Showet 30. januar er på Gamle Logen. bestilte billetter på www.billettservice.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå