Gå til innhold

BRUDESHOW, skal du?

Anbefalte innlegg

Gjest Snart kanskje??
Skrevet

Har dere tenkt dere på noen av brudeshowene nå i januar?

Jeg bor jo i nærheten av Ringerike så det som skal være på Klækken passer meg best, og tenk da om man kan vinne utstyr for 25000,- det passer bra for budsjettet det.

Vet de skal ha både i Hønefoss 9. januar , Drammen 23. januar og Oslo 16. januar :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Kanskje snart??
Skrevet

Er det noen av dere som har vært på det før i det hele tatt? Og får du med deg mannen??? Jeg tviler på at han orker å sitte å se på det i endingen :-?

Skrevet

Min kjære skal være med. Tror han synes det er greit å få litt oversikt over det hele uten å måte innom 1000 forskjellige steder. En intensiv dag er nok kanskje greit for mange brudgommer?

Skrevet

Jeg har store planer om å forsøke å komme meg på en eller annen messe i år... Mest sannsynlig blir det Oslo eller showet i Stavanger, men ingenting er helt bestemt.

Jeg kommer til å ta med meg forloverene mine, evt. min mor - den vordenede brudgom er ikke så veldig interessert i slike messer...dessuten kommer det for min del til å handel mye om kjole, og de skal jo ikke brudgommen se:)

Men jeg hadde ikke hatt noe problem med å ha han med hvis ikke...

Skrevet

Kan ikke helt se hva et slikt show kan gi meg... Så, høyst sansynlig ikke.

Skrevet

Jeg har kjøpt billetter til Århundrets brudeshow 2005 i Oslo 30. januar. Skal dit med en venninne som også skal gifte seg. Gleder meg!!! :-)

Skrevet

Hvor i Oslo er showet 30. januar?

Skrevet
Kan ikke helt se hva et slikt show kan gi meg... Så, høyst sansynlig ikke.

Samme her, har ingen interesse av slike show.

Skrevet
Hvor i Oslo er showet 30. januar?

...det lurer jeg også på!!!

Skrevet

Showet 30. januar er på Gamle Logen. bestilte billetter på www.billettservice.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...