Gå til innhold

Min eks har blitt singel. nå vil han ha sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et 5 mnd siden det ble slutt mellom meg og han. Like etterpå ble han sammen med eksen sin, men det funket ikke. Så nå er det slutt mellom dem to.

Jeg fortalte ham at jeg hadde rotet litt med en kamerat :oops: , og da ble han sjalu.

Og nå kommer han med forslag om at vi skal ha sex. Og det blir nok kun sex, men han vet jo at jeg vil mer enn som så.

Jeg er forvirret!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ha sex med han, få sterkere følelser for han og se han finne seg ei ny dame. Eller du kan være sterk, ta et standpunkt og si nei til han og sannsynligvis spare deg for mye sorg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig med Wodan - og i samme slengen kan du være glad han er en eks! :o "Han vil ha sex" - hva med deg da? Vil du ha sex med ham? Og hvilke konsekvenser får det for deg; hvis du vil noe mer, han vil ikke, og han finner seg en ny dame - så sitter du der da?? Nei, move on girl!

Skrevet

Sex med Ex lønner seg aldri. Vil han noe mer, hadde han invitert deg på kino.

Skrevet
Enig med Wodan - og i samme slengen kan du være glad han er en eks! :o "Han vil ha sex" - hva med deg da? Vil du ha sex med ham? Og hvilke konsekvenser får det for deg; hvis du vil noe mer, han vil ikke, og han finner seg en ny dame - så sitter du der da?? Nei, move on girl!

Det er så utrolig forvirrende. Jeg vet jeg bør si nei, for min egen del!

Skrevet

Jeg vet det er forvirrende, men med en gang du tar et standpunkt blir det bedre. Og du vil føle deg sterkere.

Skrevet

Hold deg unna! Det vil bare ta mye lenger å komme over ham og det fortjener du ikke!

Lykke til - jeg vet hvor vanskelig det er å være standhaftig i en slik situasjon, men jeg vet også hvor mye bedre det føles når man har klart å være det!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Tror du at du kanskje får han tilbake, om du har sex med han? Er svaret ja her, så er det som regel det motsatte som skjer. Han får da det han vil ha, mens han søker etter noe han vil bygge videre med, og det er ikke med deg.

Om du ønsker å såre deg selv mer, så må du bare ha sex med han. Men da bør du også tenke ut konsekvensene som vil komme etterpå, nemlig din egen sorg, over at han nå har funnet seg en ny en.

Forstår at du er forvirret, for så lenge du har følelser, så håper du jo i det lengste. Men ønsker du å få han tilbake, så er ikke sex løsningen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kort og greit: hold deg unna ham.

Hvorfor? Fordi du bryr deg om deg selv and because you'r worth it.

Skrevet

det beste er å bestemme seg fort for hva man vil gjøre,

og holde på det man har bestemt uansett hva som skjer

Skrevet
Sex med Ex lønner seg aldri. Vil han noe mer, hadde han invitert deg på kino.

Godt poeng.

Skrevet

Ha sex med han på DINE premisser. La han være den som må trygle og be, for så å be han gå igjen midt på natta. Ikke være den så godtar å bli brukt. Da er det bedre å bruke selv.

Skrevet
Ha sex med han på DINE premisser. La han være den som må trygle og be' date=' for så å be han gå igjen midt på natta. Ikke være den så godtar å bli brukt. Da er det bedre å bruke selv.[/quote']

Du mener at man skal synke ned på deres nivå? Da er det bedre å gi faen spør du meg.

Skrevet

Vel.. Jeg tok valget.. Og gikk for ham.

Jeg gjorde ikke dette for sex, men fordi jeg er oppriktig glad i ham, og fordi man ikke sier nei takk til litt sex :ler:

Kvelden var kjempekoselig. Vi så på TV, snakket, tullet og koste oss. Planene var ikke og sove der, men det ble sånn. Det var så koselig å ligge i armene hans.

han har sagt hva han vil og ikke vil:

"vil ikke tenke på at du sitter og venter på phonecalls og nattameldinger blabla når jeg drar"

og

"tja vet ikke helt hva jeg vil ha. laid back kosing og samvær? no strings attached etc. der begge kan ha det kos noen dager eller whutever"

Han drar nå snart hjem til tr.heim, der han studerer. hva som skjer videre, det vet jeg ikke noe om...

Synspunkter ?

Skrevet

Først til Annie: Ingen MÅ noe som helst, det går ann å være litt voksen vet du. Men ikke alle klarer det og det må bare "respekteres".

Phiial: Vel du tok et valg, du må stå for det. Savne han kommer du nok til å gjøre uansett, men med de kommentarene han la til så tviler jeg på at han er ute etter noe forhold med deg no mer. Ikke vent på at han skal komme tilbake til deg. Det kan selvsagt skje, men ikke vent. Da kan du ende opp å bli såret. Se på det som om at dere skiltes som gode venner and that's it. Det er det eneste rådet jeg kan gi deg akkurat nå.

Gjest TomKrus
Skrevet
Han drar nå snart hjem til tr.heim, der han studerer. hva som skjer videre, det vet jeg ikke noe om...

Synspunkter ?

Han vil jo ikke ha noe mer, så så sant han ikke finner noen i tr., blir det sikkert litt sex på deg når han befinner seg i nærheten av deg. Er du fullstendig over ham, så kan du kanskje satse på det. Er du ikke, så pisser du kanskje i buksa for å holde på varmen.

Vil du sitte og vente på en telefon fra ham? Det tror jeg.

Skrevet

Han vil jo ikke ha noe mer, så så sant han ikke finner noen i tr., blir det sikkert litt sex på deg når han befinner seg i nærheten av deg. Er du fullstendig over ham, så kan du kanskje satse på det. Er du ikke, så pisser du kanskje i buksa for å holde på varmen.

Vil du sitte og vente på en telefon fra ham? Det tror jeg.

Vel.. Slik var det nemlig på denne tiden i fjor også. Da var vi mye fra hverandre. Han i tr.heim og jeg i oslo..

spørsmålet er vel heller om man kan ha sex med noen man ikke er glad i ?

Vente på telefon? nei det vil jeg nok ikke. Men jeg vil nok mer enn gjerne høre fra ham.

Gjest Anonymous
Skrevet
Vel.. Slik var det nemlig på denne tiden i fjor også. Da var vi mye fra hverandre. Han i tr.heim og jeg i oslo..

spørsmålet er vel heller om man kan ha sex med noen man ikke er glad i ?

Vente på telefon? nei det vil jeg nok ikke. Men jeg vil nok mer enn gjerne høre fra ham.

Man kan fint ha sex med noen man ikke er glad i. Kan ikke du, bør du vurdere å ikke ha det med noen som kanskje ikke er glad i deg. Iallfall ikke på samme måten som du i ham. Ellers ender du nok bare opp såret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...