Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal besøke en venninne med en liten kolikkbaby.  Jeg vet at hun har hatt og fortsatt har det tøft, og har lyst til å kjøpe henne noe som en oppmerksomhet.

Vi treffes ikke så ofte, så det er ikke så praktisk å gi type "aktivitet", men tenker mer på en konkret gave å kjøpe. 

Hva hadde du satt pris på som nybakt mor?

Gode såper, kremer, forslag tas imot med takk :)

Anonymkode: 1e53f...b07

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bakst, mat eller hva som helst som gjør slikt vanskelig.  

Anonymkode: 18d2f...82a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ferdige hjemmelagde måltider som kunne tines i microen og spises med en hånd. Ikke kremer o.l med mindre du vet eksakt hva hun liker slags produkter. Ta med deg søpla når du går og tilby deg gjerne å gjøre husarbeid hvis dere er nære nok til det.

Anonymkode: 4ec92...636

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Mat som kan fryses ned og som er enkelt å varme opp igjen (bakst, middager i porsjoner osv). 

Tøm oppvaskmaskinen hvis du ser at den er ferdig og ikke ryddet ut av

tilby deg å passe baby så hun kan få sove, dusje osv :) 

Anonymkode: c4ab4...c42

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gode forslag å hjelpe til under selve besøket og ta med litt bakst. Det skal jeg gjøre :)

Har så lyst til å gi henne en gave i tillegg. Noen forslag til dette også? Gavekurv med feks litt gode skinker, eplemost osv kanskje? Da kan jo både mannen hennes og hun kose seg litt :)

• Liker 1
Gjest Sisti
Skrevet

Bakst til å ha i fryseren, ja! En fin drikkeflaske, det går mye vann. :P En god håndkrem uten sterk lukt. Masse snop... :nigo:  En morsom, behagelig t-skjorte? Vanskelig å komme på ideer egentlig, det var egentlig bare mat som opptok meg da jeg var nybakt mamma. Hadde ikke tid til annet. :P

Gjest Sisti
Skrevet

En gavekurv med mat i er jo egentlig alltid en fin gave. Bare tenk på at det skal være "enkel" mat, noe de kan spise foran tv-en og sånt. 

Skrevet

I tillegg til det som er nevnt her så kan jo f.eks et skjerf i sommerfarger, en lipgloss, neglelakk eller noe lignende så hun kan føle seg litt fresh. I hennes situasjon er sikkert det litt nedprioritert, men det er nok allikevel hyggelig å få noe nytt til trilleturer og besøk på helsestasjonen.

• Liker 2
Skrevet

Gavekurv med mat høres fantastisk ut!

Ellers har jeg aldri satt så pris på noen som når svigersøsteren min kom med hjemmelagde brownie-muffins. 

Kanskje noe koselig til babyen også? En søt body eller et par søte sokker? Og en smokkepakke? :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja ferdig mat man kan varme i micro. Helt klart. Det var det eneste jeg ville ønsket meg. 

Anonymkode: b03f4...027

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, mjauritz skrev:

Gavekurv med mat høres fantastisk ut!

Ellers har jeg aldri satt så pris på noen som når svigersøsteren min kom med hjemmelagde brownie-muffins. 

Kanskje noe koselig til babyen også? En søt body eller et par søte sokker? Og en smokkepakke? :) 

Babyen får absolutt en gave :)

Ville bare ikke glemme bort mor (og far), så da går jeg for mat og drikke av noe slag :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pizzasnurrer, fylte horn, noe 'ordentlig' mat som kan ligge i fryseren og slenges i mikroen. Som kan spises med én hånd.

Anonymkode: 8119e...e68

AnonymBruker
Skrevet

Noe hvetebakst som ho er ekstra gla i 😊

Anonymkode: 47d99...373

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville absolutt satt pris på en fresh dusjsåpe, krem eller noe sånt. Jeg fikk nettopp noen nye bluser i sommerfarger som er løse og lette. Kan tasse rundt i dem hjemme og samtidig føle meg hakket freshere enn i pysjen. ellers har store, deilige t-skjorter vært gull verdt for meg. Også i litt sommerlige farger.

Lipgloss er bra, men neglelakk hadde jeg aldri fått tid til tror jeg:fnise:

Anonymkode: cf45e...31c

AnonymBruker
Skrevet

min søster hadde en kolikk baby. ingenting smaker bedre enn litt alenetid uten babyen i dusjen eller lignende, eller å hjelpe henne litt hjemme. mat høres også supert ut. spørre om du skal handle noe til henne, spørre om det er noe hun trenger. 

Anonymkode: fe40a...5cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...