AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #1 Skrevet 22. mai 2017 Jeg skal besøke en venninne med en liten kolikkbaby. Jeg vet at hun har hatt og fortsatt har det tøft, og har lyst til å kjøpe henne noe som en oppmerksomhet. Vi treffes ikke så ofte, så det er ikke så praktisk å gi type "aktivitet", men tenker mer på en konkret gave å kjøpe. Hva hadde du satt pris på som nybakt mor? Gode såper, kremer, forslag tas imot med takk Anonymkode: 1e53f...b07
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #2 Skrevet 22. mai 2017 Bakst, mat eller hva som helst som gjør slikt vanskelig. Anonymkode: 18d2f...82a 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #3 Skrevet 22. mai 2017 Ferdige hjemmelagde måltider som kunne tines i microen og spises med en hånd. Ikke kremer o.l med mindre du vet eksakt hva hun liker slags produkter. Ta med deg søpla når du går og tilby deg gjerne å gjøre husarbeid hvis dere er nære nok til det. Anonymkode: 4ec92...636 5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #4 Skrevet 22. mai 2017 Mat som kan fryses ned og som er enkelt å varme opp igjen (bakst, middager i porsjoner osv). Tøm oppvaskmaskinen hvis du ser at den er ferdig og ikke ryddet ut av tilby deg å passe baby så hun kan få sove, dusje osv Anonymkode: c4ab4...c42 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #5 Skrevet 22. mai 2017 Gode forslag å hjelpe til under selve besøket og ta med litt bakst. Det skal jeg gjøre Har så lyst til å gi henne en gave i tillegg. Noen forslag til dette også? Gavekurv med feks litt gode skinker, eplemost osv kanskje? Da kan jo både mannen hennes og hun kose seg litt Anonymkode: 1e53f...b07 1
Gjest Sisti Skrevet 22. mai 2017 #6 Skrevet 22. mai 2017 Bakst til å ha i fryseren, ja! En fin drikkeflaske, det går mye vann. En god håndkrem uten sterk lukt. Masse snop... En morsom, behagelig t-skjorte? Vanskelig å komme på ideer egentlig, det var egentlig bare mat som opptok meg da jeg var nybakt mamma. Hadde ikke tid til annet.
Gjest Sisti Skrevet 22. mai 2017 #7 Skrevet 22. mai 2017 En gavekurv med mat i er jo egentlig alltid en fin gave. Bare tenk på at det skal være "enkel" mat, noe de kan spise foran tv-en og sånt.
Ella1 Skrevet 22. mai 2017 #8 Skrevet 22. mai 2017 I tillegg til det som er nevnt her så kan jo f.eks et skjerf i sommerfarger, en lipgloss, neglelakk eller noe lignende så hun kan føle seg litt fresh. I hennes situasjon er sikkert det litt nedprioritert, men det er nok allikevel hyggelig å få noe nytt til trilleturer og besøk på helsestasjonen. 2
mjauritz Skrevet 22. mai 2017 #9 Skrevet 22. mai 2017 Gavekurv med mat høres fantastisk ut! Ellers har jeg aldri satt så pris på noen som når svigersøsteren min kom med hjemmelagde brownie-muffins. Kanskje noe koselig til babyen også? En søt body eller et par søte sokker? Og en smokkepakke? 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #10 Skrevet 23. mai 2017 Ja ferdig mat man kan varme i micro. Helt klart. Det var det eneste jeg ville ønsket meg. Anonymkode: b03f4...027
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #11 Skrevet 23. mai 2017 11 timer siden, mjauritz skrev: Gavekurv med mat høres fantastisk ut! Ellers har jeg aldri satt så pris på noen som når svigersøsteren min kom med hjemmelagde brownie-muffins. Kanskje noe koselig til babyen også? En søt body eller et par søte sokker? Og en smokkepakke? Babyen får absolutt en gave Ville bare ikke glemme bort mor (og far), så da går jeg for mat og drikke av noe slag Anonymkode: 1e53f...b07 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #12 Skrevet 23. mai 2017 Pizzasnurrer, fylte horn, noe 'ordentlig' mat som kan ligge i fryseren og slenges i mikroen. Som kan spises med én hånd. Anonymkode: 8119e...e68
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #13 Skrevet 23. mai 2017 Noe hvetebakst som ho er ekstra gla i 😊 Anonymkode: 47d99...373
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #14 Skrevet 23. mai 2017 Jeg ville absolutt satt pris på en fresh dusjsåpe, krem eller noe sånt. Jeg fikk nettopp noen nye bluser i sommerfarger som er løse og lette. Kan tasse rundt i dem hjemme og samtidig føle meg hakket freshere enn i pysjen. ellers har store, deilige t-skjorter vært gull verdt for meg. Også i litt sommerlige farger. Lipgloss er bra, men neglelakk hadde jeg aldri fått tid til tror jeg Anonymkode: cf45e...31c
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #15 Skrevet 23. mai 2017 min søster hadde en kolikk baby. ingenting smaker bedre enn litt alenetid uten babyen i dusjen eller lignende, eller å hjelpe henne litt hjemme. mat høres også supert ut. spørre om du skal handle noe til henne, spørre om det er noe hun trenger. Anonymkode: fe40a...5cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå