Gå til innhold

Hvilken radioreklame, hørt i dag? Gudfaren-aktig, noe med mobilabonnement uten bindingstid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg holder på å bli gal, noen må hjelpe meg!

Hører lite på radio, men den sto på ved en tilfeldighet idag og hørte denne reklamen og lo litt for meg selv. Nå prøver jeg å finne reklamen sånn at jeg kan vise den til noen andre, og le litt til, men finner den ikke.

Ikke husker jeg hvilken kanal (men vet det var en med reklamer, no shit sherlock), eller nøyaktig når det var. Men vet at det var mellom 2-3 tiden i dag.

Det var sånn typisk mafia/Gudfaren-musikk i bakgrunnen. Også var det en nordmann med typisk norsk aksent som sa noe sånt som "I have a problem and I want you to make it disappear". Også svarte denne mafiaen et eller annet som "what kind of problem". Også var iallefall hovedpoenget at det var et mobilabonnement med bindingstid som han ville fjerne. Også går jeg ut ifra at det det ble reklamert for var et mobilabonnement uten bindingstid, sånn at man slapp å finne mafiabosser for hjelp.

Dessverre husker jeg ikke hvilket selskap det er snakk om, eller noen andre detaljer enn akkurat den handlingen ovenfor. Hvis noen kan hjelpe meg er jeg evig takknemlig!

Anonymkode: 0f40d...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg holder fortsatt på å bli gal! :fnise:

Bump!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvilket selskap det er, men jeg hørte den på radio Norge i går, så den sendes sikkert ganske ofte. Du får slå på radioen da vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, atropos skrev:

Jeg vet ikke hvilket selskap det er, men jeg hørte den på radio Norge i går, så den sendes sikkert ganske ofte. Du får slå på radioen da vettu ;)

Tusen takk!! Da vet jeg iallefall kanalen! :nori:

Får sette den på og høre gjennom litt, så får vi se om jeg finner den. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...