AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #1 Skrevet 22. mai 2017 Jobber i en liten butikk, på et lite sted. Kjenner jeg begynner å bli så lei av at lederene oppfører seg som at det smeller en atombombe i verden, om vi ansatte glemmer å fylle på en vare eller andre småting. Noen dager har jeg helt angst for å gå på jobb fordi det er bare en stor suppe med negativ energi der. Det er veldig mange som har begynt og deretter sluttet igjen etter kort tid pga dårlig trivsel, så jeg er ikke alene om å kjenne på dette drittet. Er blitt en ond sirkel hvor folk er misfornøyde hele tiden. Er masse baksnakking, og falske holdninger hele tiden. En dag kan alt være topp, og "alle er venner" og vi planlegger fest og masse gøy, mens en annen dag er det bare sur stemning og klaging. Oftest det siste. Føler jeg tar i mot litt ekstra mye dritt fordi jeg ung, pliktoppfyllende og litt sjenert ovenfor ledelsen. Eksempel: vi er to på jobb + en av lederene. Meg og ansatt nr.2 har avtalt å dele oppgaver hvor jeg gjør feks det og h*n gjør feks det. Da ansatt 2 ikke får gjort sine oppgaver fort nok kommer leder å kjefter på meg for at oppgaven ikke er gjort fordi "begge, altså meg og ansatt 2, har ansvar om oppgavene"... ansatt 2 får ikke noe kjeft. (Jeg vil selvfølgelig ikke henge ut ansatt 2 heller ved å legge all skyld på h*n.) Er også veldig forskjellsbehandling da noen kan komme inn døra 5-10 min forsent uten konsekvenser, (får til og med betalt for det) mens andre får så ørene flagrer om de ikke står klare til å jobbe på slaget de begynner. Det er harde tider, vanskelig å bare skaffe ny jobb, særlig siden dette er min første jobb og jeg er redd det blir samme drittet i andre jobber... Holdt ut i snart 4 år, så skal vel gå greit litt til, men kjente jeg bare trengte å lufte litt nå. Anonymkode: 2c9b6...86b
Gjest GulSol Skrevet 22. mai 2017 #2 Skrevet 22. mai 2017 Dette kjenner jeg meg utrolig godt igjen i! La meg gjette, alle som jobber der er kvinner og ledelsen er tja, under 45? Det er HELT forferdelig å jobbe en plass med bare kvinner, og enda verre er det i en liten bedrift. Det er bare drittslenging og sur stemning hele tiden. De kan ingenting om ledelse, å drive butikk eller jobbe i team. Bare en haug drittkjerringer som tilfeldigvis havna der. Helt jævlig. Jeg anbefaler deg å lete etter jobb i en større kjede. Dokumenter all dritt i bedriften og meld dem til Arbeidstilsynet.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #3 Skrevet 22. mai 2017 Her er det bare en ting å gjøre: søk ny jobb! Anonymkode: 2756d...c64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå