AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #1 Skrevet 22. mai 2017 Nå har jeg avsluttet Tinder og denne gangen blir det for godt. Har hatt det et par ganger tidligere, men blir like skuffet og nedkjørt over den bruk- og kastmentaliteten som jakten på kjærligheten har blitt. Får håpe at prinsen kommer ridende på en hvit hest for han er ikke å finne på Tinder. Anonymkode: 45f51...6ba 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #2 Skrevet 22. mai 2017 Har hatt appen i et drøyt halvår og det begynner å demre for meg også - det er rett og slett selvpining. Easy come easy go... Anonymkode: baae6...b1a 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #3 Skrevet 22. mai 2017 Jepp. Folk forventer trompeter og rosa skyer umiddelbar. Om ikke så er det videre med sveipingen. Folk gidder ikke ta seg tid til å bli kjent med en og en lengre. Anonymkode: 18b02...cd8 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #4 Skrevet 22. mai 2017 Helt enig med dere andre. Tror Tinder ødelegger datingkulturen og på mange måter gjør det vanskeligere å finne noen, selv om tilgangen på potensielle kandidater er blitt større. Anonymkode: 0a2a0...1c5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #5 Skrevet 22. mai 2017 Tinder er for enkelt, for grunt og for uekte. Jeg tenker, skal man møte noen, så mann/dam deg opp. Ta initiativ, inviter med en fra treningsstudio, bussen, biblioteket, cafen, venn av venner osv ut på en kaffe eller en tur. Eller hvorfor ikke være vågal; og gjør noe ut av det. Noe unikt, noe som representerer deg men samtidig noe som magefølelsen din sier han/hun vil like. Tinder er for feiginger som vil ha det enkelt, som ikke aner hvordan være seg selv uforberedt, som ikke aner hvordan presentere seg selv best mulig face2face som første kontakt. Tinder er som å gå ut på byen, drikke seg til mot for så å sjekke noen opp. Tinder er bare simpelt, like simpelt som å dra ut å drikke/sjenke brisen/full for å tørre å ta initiativ. K34 Anonymkode: 6d7a6...35f 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #6 Skrevet 22. mai 2017 Jepp. Kropps og sexfikserte menn der inne. Jeg hater singellivet. Har kun vært alene 6 mnd og blir nok det litt til. Traff en tinder fyr for noen uker siden som sa han ALDRI mer skulle ha dame😂...... Vi drakk oss dog fulle og jeg pulte han og skrev aldri mere til han. Fungerte for en natt. Skal en ha noe mer seriøst tror jeg ikke på apper eller nettsteder desverre. Anonymkode: b933c...b71
Gjest GT-R Skrevet 22. mai 2017 #7 Skrevet 22. mai 2017 Mange idioter der, men traff faktisk kjæresten min der, så er håp
Aquaman Skrevet 22. mai 2017 #8 Skrevet 22. mai 2017 1 time siden, supra skrev: Mange idioter der, men traff faktisk kjæresten min der, så er håp Enig, men konseptet er sikkert ikke for alle. Liker selv tinder, men det er jo nettopp av samme grunn andre misliker det. Jeg liker "bruk- og kastmentaliteten" og tror det er en fin måte å til slutt møte den rette. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #9 Skrevet 22. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tinder er for enkelt, for grunt og for uekte. Jeg tenker, skal man møte noen, så mann/dam deg opp. Ta initiativ, inviter med en fra treningsstudio, bussen, biblioteket, cafen, venn av venner osv ut på en kaffe eller en tur. Eller hvorfor ikke være vågal; og gjør noe ut av det. Noe unikt, noe som representerer deg men samtidig noe som magefølelsen din sier han/hun vil like. Tinder er for feiginger som vil ha det enkelt, som ikke aner hvordan være seg selv uforberedt, som ikke aner hvordan presentere seg selv best mulig face2face som første kontakt. Tinder er som å gå ut på byen, drikke seg til mot for så å sjekke noen opp. Tinder er bare simpelt, like simpelt som å dra ut å drikke/sjenke brisen/full for å tørre å ta initiativ. K34 Anonymkode: 6d7a6...35f Uenig i dette. På byn kan jeg umiddelbart merke om det er en kjemi tilstede. På tinder brukes mye tid til å prate for så å avtale date, hvor jeg har opplevd hver gang at det ikke foreligger en kjemi. Møter selvsagt bare folk jeg føler jeg har en god tone med på chat, men det er vanskelig å merke hvordan kjemien i virkeligheten vil være. Men ellers tildels enig med resten av det du skriver. Anonymkode: ac1b6...00f
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #10 Skrevet 23. mai 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Tinder er for enkelt, for grunt og for uekte. Jeg tenker, skal man møte noen, så mann/dam deg opp. Ta initiativ, inviter med en fra treningsstudio, bussen, biblioteket, cafen, venn av venner osv ut på en kaffe eller en tur. Eller hvorfor ikke være vågal; og gjør noe ut av det. Noe unikt, noe som representerer deg men samtidig noe som magefølelsen din sier han/hun vil like. Tinder er for feiginger som vil ha det enkelt, som ikke aner hvordan være seg selv uforberedt, som ikke aner hvordan presentere seg selv best mulig face2face som første kontakt. Tinder er som å gå ut på byen, drikke seg til mot for så å sjekke noen opp. Tinder er bare simpelt, like simpelt som å dra ut å drikke/sjenke brisen/full for å tørre å ta initiativ. K34 Anonymkode: 6d7a6...35f Jeg brukte tinder mye for et år siden og møtte mange seriøse mannfolk. De som tok kontakt på butikken/gata/trening hadde selvsikkerheten i orden men var stort sett ute etter en fling eller bare sex. Etter min mening var slik sjekking for simpel, ikke tinder. Men så klart, det spiller jo en rolle hvordan du bruker det.... Anonymkode: d4e70...6b8
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #11 Skrevet 23. mai 2017 Helt enig i brukeren over - det er ikke utstyret det er noe galt med, men hvordan dere bruker det. Eller kanskje er det bare flaks. Min profil tiltrakk seg seriøse fyrer virket det som (selv om det blir jo en viss screening iom at jeg også var selektiv i sveipingen), og de jeg faktisk møtte eller chattet med over tid var alle supre menn. Du kan ikke sitte og sveipe på de kjekkeste partyguttene uten profilbeskrivelse og deretter klage på at Tinder er for useriøst. Jeg har ikke en fast liste med kriterier, og synes matchingen som gjøres på steder som Sukker o.l. ble for dårlig. Der ble de samme ti mennene presentert for meg om og om igjen, uten at noen av dem helt virket som min type. Kanskje kunne de vært det, hadde jeg fått bli kjent med dem på egenhånd og ikke via informasjon som en algoritme har dratt ut av dem. Derimot må man være litt mer aktiv selv på Tinder, ved å tolke bilder og stille spørsmål. Jeg har virkelig kost meg med å innse hvor mange spennende mennesker det er der ute, mot Sukker som bare gjorde meg nedstemt ("disse ti kan du velge mellom, og ja, de er heeeelt like omtrent. Alle menn er sånn som dette"). Anonymkode: 74edb...8f4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå