Gå til innhold

Hva heter sånn "mønster/stoff" som dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva heter sånn ruglete stoff som på disse klærne? 

Noen som vet om noe sted de selger topp eller kjole som er sånn? Gjerne i denim...

IMG_1230.JPG

IMG_1231.JPG

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tror det heter vaffelsøm. 

DSC_1239.JPG

Endret av Aldrisur
Skrevet

Takk for det! Har søkt litt på nett, men finner ikke så mye...

Noen som har tips om hvor de selger sånn topp eller kjole?

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Aldrisur skrev:

Jeg tror det heter vaffelsøm. 

DSC_1239.JPG

Jeg ser det er veldig mange som kaller det vaffelsøm, men vaffelsøm er vel egentlig slik søm som dette? (Ikke at jeg har klart å finne noe annet navn på det TS er ute etter, altså.)

Anonymkode: db738...c46

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser det er veldig mange som kaller det vaffelsøm, men vaffelsøm er vel egentlig slik søm som dette? (Ikke at jeg har klart å finne noe annet navn på det TS er ute etter, altså.)

... og siden det er det alle kaller det er det jo det hun bør søke etter, uansett om jeg mener det "egentlig" er noe annet. :P 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er vanlig stoff der det er brukt elastikk på undertrådsspolen i symaskinen istedenfor vanlig sytråd. 

Det er mulig du finner det under elastisk bånd eller lignende. Men jeg betviler at dette selges uten plagget som et bånd til å sy på. Prøv å bruke google translate og elastisk bånd/stoff og søk på engelsk, eller se på stoff og stil sine sider. Du kan og sende dem en mail. Kan prøve å hjelpe deg mer i morgen. 

Anonymkode: 27d71...02e

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er vanlig stoff der det er brukt elastikk på undertrådsspolen i symaskinen istedenfor vanlig sytråd. 

Det er mulig du finner det under elastisk bånd eller lignende. Men jeg betviler at dette selges uten plagget som et bånd til å sy på. Prøv å bruke google translate og elastisk bånd/stoff og søk på engelsk, eller se på stoff og stil sine sider. Du kan og sende dem en mail. Kan prøve å hjelpe deg mer i morgen. 

Anonymkode: 27d71...02e

Det gjør jo ingenting, siden TS er ute etter hele plagget og ikke bare "strikkstoffet". :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...