AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #1 Skrevet 22. mai 2017 Jeg er ikke slik som tror at drømmer prøver å si deg noe. Fordi ting jeg har drømt har ofte værtnom ting jeg har vært redd for skal skje eller ting som jeg har vært veldig opptatt av. Men i natt drømte jeg om noen som jeg tidligere har gått i klasse med og som jeg har mange felles bekjente med. Vi kan kalle henne "Trine". Jeg har tidligere leid leilighet i Trondheim, men flyttet ut fra der for snart et år siden fordi jeg fikk jobb i Oslo. I natt drømte jeg at jeg fikk låne en annen leilgihet i Tr.heimsormådet som var eid av samme person jeg hadde leid av. Jeg bodde der alene og det var veldig fint. Plutselig hørte jeg pusten til han eieren, jeg hadde ikke hørt at han kom inn. Slik var han i virkeligheten også. At han kunne komme uten at du hadde hørt han (vi delte leil sammen så han snek seg ikke inn). Jeg spurte om jeg kunne flytte inn i den forrige leiligheten igjen, men det gikk ikke sa han. Fordi det hadde flyttet inn der ei som ikke likte meg sa han. Det bor fremdeles en der som jeg fikk god tone med, og vi smser av og til. Men i natt drømte jeg altså at Trine og en tidligere god barndomsvenninne av meg flyttet inn der. Disse to er venninner irl og. Jeg skjlnner ikke hvorfor jeg skulle drømme slik om ei jeg nesten ikke har kjent?? Anonymkode: 5377c...8f3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #2 Skrevet 22. mai 2017 Hus er gjerne drømmesymbol for deg selv. Er du i en fase med personlig utvikling for tiden? Tar i bruk "nye rom" i deg selv? Hvilke egenskaper forbinder du med Trine? Er dette egenskaper du selv ikke lenger har eller har valgt å gå bort fra? Egenskaper du ikke liker? Du kan ikke gå tilbake til den gamle leiligheten, får du beskjed om. Det kan jo stemme - vi kan egentlig aldri bli den vi var, enten det var for 1 eller 10 år siden. Vi er i utvikling. Anonymkode: e875d...208
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #3 Skrevet 22. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hus er gjerne drømmesymbol for deg selv. Er du i en fase med personlig utvikling for tiden? Tar i bruk "nye rom" i deg selv? ja, det har jeg vel vært hele livet. Jeg har slitt med det sosiale , med konsentrasjonen og osv. Hvilke egenskaper forbinder du med Trine? Er dette egenskaper du selv ikke lenger har eller har valgt å gå bort fra? Egenskaper du ikke liker? Hun har ikke så mye jeg missunner. Det eneste jeg kanskje missunner henne er hennes evne til å studere. Vi var begge litt sent ute med å fullføre videregende. Vi hadde samme mål, ville inn på samme studiet og det har veldig høyt snitt. Hun klarte det og det var veldig godt gjort.. men hun har en diagnose, så det er mulig hun er tatt inn på sære villkår (eller hva det kalles). I forhold til meg er hun også veldig voksen og ansvarsfull. Du kan ikke gå tilbake til den gamle leiligheten, får du beskjed om. Det kan jo stemme - vi kan egentlig aldri bli den vi var, enten det var for 1 eller 10 år siden. Vi er i utvikling. Anonymkode: e875d...208 Anonymkode: 5377c...8f3
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 22. mai 2017 #4 Skrevet 22. mai 2017 Man skulle tro at i 2017 så var man klar over at drømmer ikke betyr noe.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #5 Skrevet 22. mai 2017 Har drømt en våt drøm om en herre fra barnetv jeg. Ikke synes jeg noe om han så det kom ikke av no forelskelse. Drømmen min betydde kanskje at jeg så for mye barnetv.. Anonymkode: 9669d...b1e
TinyBean Skrevet 22. mai 2017 #6 Skrevet 22. mai 2017 Drømmer en del om at jeg går på skole, men aldri faktisk opplever noe fag eller forelesninger. Andre ganger når jeg aldri fram til skolen, det skjer alltid noe som hindrer meg. Litt skummelt med tanke på hva planene mine er til høsten. Sikkert underliggende angst for at jeg ikke kommer inn.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #7 Skrevet 22. mai 2017 1 time siden, Aragorn II Elessar skrev: Man skulle tro at i 2017 så var man klar over at drømmer ikke betyr noe. Man skulle tro at i 2017 er man mer opplyst så alle skjønner at drømmer betyr noe. Du kan ikke bare feie ut hele psykoanalysen. Drømmer er kongeveien til underbevisstheten. Sa Freud. Anonymkode: e875d...208
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #8 Skrevet 22. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 5377c...8f3 Da er det kanskje noen tanker om å studere igjen (eller ikke) som har blitt opphav til denne drømmen. Imidlertid virker det som du har det fint der du er i dag og [du drømte du var alene og hadde det fint]. Anonymkode: e875d...208
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 22. mai 2017 #9 Skrevet 22. mai 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man skulle tro at i 2017 er man mer opplyst så alle skjønner at drømmer betyr noe. Du kan ikke bare feie ut hele psykoanalysen. Drømmer er kongeveien til underbevisstheten. Sa Freud. Anonymkode: e875d...208 Du tror vel at det er julenissen som gir deg gaver på julaften og at tann feen tar tennene dine når du mistet dem som barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå