Pusekattenn Skrevet 22. mai 2017 #1 Skrevet 22. mai 2017 Heihei ! Jeg er ei jente på 15 år, som sliter med at sminken faller av i løpet av dagen. Dette gjelder spesielt øverst i pannen ( atmed hårfestet) og haken. Jeg bruker infallible primer, true match foundation, anti-age concealer og pudder på huden. Jeg har aldri hatt et problem med dette tidligere, selv om jeg brukte samme foundation som nå. Noen tips til å få sminken til å sitte hele dagen uten at det blir seende ut som et verdenskart? Btw : noen som har erfaringer ved bruk av nivea after shave som primer??
Gjest Athleisure Skrevet 22. mai 2017 #2 Skrevet 22. mai 2017 Vil anbefale litt dyrere merker på sminke. Kvalitetssminke sitter bedre på huden. Har du en hudrensrutine?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #3 Skrevet 22. mai 2017 Anti-age?? 15 år og bruker anti-age!? Når jeg tenker meg om... Primer, foundation, concealer OG pudder? Da bør du kanskje forberede deg på en del rynker ja. Hvorfor i alle dager bruker du så mye sminke? Folk kjenner deg jo ikke igjen uten! Anonymkode: b9bd5...8a5 2
dillyduzit Skrevet 22. mai 2017 #4 Skrevet 22. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anti-age?? 15 år og bruker anti-age!? Når jeg tenker meg om... Primer, foundation, concealer OG pudder? Da bør du kanskje forberede deg på en del rynker ja. Hvorfor i alle dager bruker du så mye sminke? Folk kjenner deg jo ikke igjen uten! Anonymkode: b9bd5...8a5 Antar at det er anti-age concealeren fra maybelline, den har ca null virkning mot anti-age, men er god til under øynene. - Hvordan føles huden ut, ts? Virker den litt oljete utover dagen? Renser du godt og bruker fuktighetskrem beregnet til hudtypen din? Det du eventuelt kan gjøre, er så melde deg inn i gruppa sminke-elskere på facebook, de vil kunne svare deg godt på det du lurer på. Her sitter det dessverre mange som er litt eldre og svært i mot at dere som er så unge skal bruke så mye sminke, som et eksempel på posten over her.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #5 Skrevet 22. mai 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anti-age?? 15 år og bruker anti-age!? Når jeg tenker meg om... Primer, foundation, concealer OG pudder? Da bør du kanskje forberede deg på en del rynker ja. Hvorfor i alle dager bruker du så mye sminke? Folk kjenner deg jo ikke igjen uten! Anonymkode: b9bd5...8a5 Ja, altfor mye sminke. Eller det blir vel egentlig som sparkel å regne når det blir de mengdene.. Kutte ned på mengden, så slipper du TS at du forfaller på dagen ( i stedet for i løpet av livet....) Anonymkode: 1b5ff...e54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå