Gjest Blondie65 Skrevet 28. mai 2017 #21 Del Skrevet 28. mai 2017 Skal du ha fliser ville jeg lagt kabler der. Mener også at å legge soner er lurt slik at du kan regulere temperaturen ut fra rommets bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #22 Del Skrevet 28. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner, ærlig talt, ikke reaksjoner av typen "er jo ikke til å leve med". Vil ikke kapre TS' tråd, men vi har det kjekt slik og bruker ikke mye tid på å tenke på hvordan vi kunne ha hatt det enklere. Oppholdsrommene er jo fine og det tar under en time å varme opp huset med moderne vedovn. Anonymkode: 44bba...b11 Jeg vokste opp slik. Jeg vil aldri i livet ha det slik selv. Anonymkode: c72c8...4ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #23 Del Skrevet 28. mai 2017 På 5/23/2017 den 15.25, AnonymBruker skrev: Hehe, vi har det ikke forferdelig, det er bare at badet er et integrert oppholdsrom som alle andre. Når vi står opp vinterstid er det ca 14 grader i huset, 25 på badet. Skal gi meg nå da. Anonymkode: 44bba...b11 Slik har jeg det også, kommer aldri til å endre på det. Denne tråden er som å lese noe fra en annen planet for meg, men de om det. Jeg har ikke barn, men våte klær havner på badet eller foran vedovnen. Slik hadde jeg det når jeg vokste opp også, ser ikke noe problem med det. Syns det høres dyrt ut med kabler i alle rom, har vært på besøk hos folk som har det og jeg syns det er ubehagelig å gå på. Foretrekker vedovn som varmekilde. Anonymkode: d9830...969 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå