AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #1 Skrevet 22. mai 2017 I helgen var jeg bortreist, og en venninne lurte på om hun kunne låne leiligheten min, siden hun har kranglet litt med typen og trengte alenetid. På 2 betingelser sa jeg. Rydd opp etter deg og ikke ta noen inn her. Hun lovet det. Jeg har nå fått vite av en felles venninne at hun hadde en mann her på lørdag. Jeg ringte henne, men hun nektet for det. Jeg fikk vite av vår felles venn hvem han var og jeg tok kontakt med han på FB. Han innrømmet det og sa de hadde pult i badekaret mitt!. Hun tok han med hjem fra byen. Jeg ringte henne igjen. "Jeg VET du har hatt xxxx her, så du kan slutte å lyve" Da innrømmet hun det, men jeg hadde vel ingen grunn til å være sur? Han var her bare en time også dro han. Jeg sa jo hun ikke skulle ta noen inn i leiligheten, så jeg har grunn til å være sur. Hun mener jeg overdriver. Men håpet ikke jeg ville si noe til typen, siden hun ikke ville miste han da. Jeg synes det er veldig respektløst og jeg vurderer å sladre til typen hennes. Ekkelt at de har hatt seg i badekaret mitt. Hun kunne i det minste sagt unnskyld. Kommer ikke til å låne henne leiligheten min igjen. Hva mener dere? Anonymkode: 4a462...0d2 9
Gjest Herr Heftig Skrevet 22. mai 2017 #2 Skrevet 22. mai 2017 Ekstremt dårlig gjort av henne å ha besøk når det var eksplisitt avtalt på forhånd.
Gjest Tamsi Skrevet 22. mai 2017 #3 Skrevet 22. mai 2017 Du satte bare to regler og det var for mye for henne? Det har høy sinnafaktor hos meg iallefall.
Poppie Skrevet 22. mai 2017 #4 Skrevet 22. mai 2017 Hadde sagt ifra at dette ikke var avtalen, og at du ikke kom til å låne ut leiligheten til henne igjen. Ikke sladre til typen hennes, det er ikke din business. Forhold deg til henne, si hva du mener, men ikke dra inn ham. Du har lov til å være sur. 11
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #5 Skrevet 22. mai 2017 seriøst du nektet henne i å ha besøk? Anonymkode: 14a69...4df 5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #6 Skrevet 22. mai 2017 Du virker rimelig spesiell... Anonymkode: 14a69...4df 10
altflyter Skrevet 22. mai 2017 #7 Skrevet 22. mai 2017 Du stilte to enkle krav og det overholdt hun ikke. Ikke ok. Angående utroskapen. Hvor godt kjenner du typen? Jeg hadde vurdert å si noe til ham om jeg kjente ham. Ellers er det hennes sak. Jeg hadde heller ikke likt at noen andre og i hvert fall ikke en fremmed hadde sex i mitt hjem. Skjønner deg godt 11
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #8 Skrevet 22. mai 2017 Enig med deg at det var dårlig gjort av henne. Men ikke sladre til typen hennes, for da synker du til hennes nivå, og det kommer til å eskalere en større konflikt. Dette er i mellom dere to, ikke en tredjepart (hennes samboer). Forstår du er irritert, men ikke la sinnet gå utover deres forhold. Tror ikke det hadde vært så gøy for deg, om det var deg det gjald. Anonymkode: 212c9...839
Drakan Skrevet 22. mai 2017 #9 Skrevet 22. mai 2017 Hun har tydeligvis ikke respekt for verken deg eller typen. Fortell typen, for seriøst, det er uakseptabelt at hun driver å pule andre når hun har type. ._. Virker som hun gir faen. 18
altflyter Skrevet 22. mai 2017 #10 Skrevet 22. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: seriøst du nektet henne i å ha besøk? Anonymkode: 14a69...4df Jeg forstår TS godt. Jeg ville nok heller ikke vært komfortabel med fremmede mennesker i mitt hjem når jeg ikke er der selv. 25
I Grosny Skrevet 22. mai 2017 #11 Skrevet 22. mai 2017 (endret) Uflaks, hun trengte alenetid, men det var ikke det hun fikk Til deg TS, Du lånte bort leiligheten til en, ikke til to. Det er en forskjell, og det var avtalebrudd mot deg din venninne begikk. Endret 22. mai 2017 av I Grosny 5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #12 Skrevet 22. mai 2017 Akkurat nå, I Grosny skrev: Uflaks, hun trengte alenetid, men det var ikke det hun fikk Hun valgte jo sjøl å pule på en annen. Er ikke akkurat synd på henne Anonymkode: 81244...283 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #13 Skrevet 22. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: seriøst du nektet henne i å ha besøk? Anonymkode: 14a69...4df Jeg tenker at en ting er å ha besøk av folk man kjenner, feks venninner som kommer for et glass vin og skravling. En annen ting er å dra med seg menn hjem fra byen og ha sex i leiligheten. Hva visste hun om at denne mannen ikke skulle robbet hele leiligheten? Anonymkode: b9bcd...bf2 21
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #14 Skrevet 22. mai 2017 Greit at man ikke ønsker full fest, elller mange mennesker,,men ja jeg synes det er spesielt å si til en venninne at hun ikke kan ha besøk i det hele tatt, akkurat som jeg synes det er spesielt og kontakte fyren på facebook. Jeg sier ikke at venninne har oppført seg bra,men jeg synes TS høres ut som veldig spesiel person.. Anonymkode: 14a69...4df 11
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #15 Skrevet 22. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at en ting er å ha besøk av folk man kjenner, feks venninner som kommer for et glass vin og skravling. En annen ting er å dra med seg menn hjem fra byen og ha sex i leiligheten. Hva visste hun om at denne mannen ikke skulle robbet hele leiligheten? Anonymkode: b9bcd...bf2 Det samme mener jeg, og jeg synes det er utrolig spesilet og nekte en voksen venninne til å en venninne eller to på besøk, det venninnen gjorde var drøyt, men jeg synes ikke det er så big deal. (untakk av være utro). Anonymkode: 14a69...4df 1
Viktualia Skrevet 22. mai 2017 #16 Skrevet 22. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit at man ikke ønsker full fest, elller mange mennesker,,men ja jeg synes det er spesielt å si til en venninne at hun ikke kan ha besøk i det hele tatt, akkurat som jeg synes det er spesielt og kontakte fyren på facebook. Jeg sier ikke at venninne har oppført seg bra,men jeg synes TS høres ut som veldig spesiel person.. Anonymkode: 14a69...4df Men når hun har gått meg på vilkårene for å låne leiligheten, er det da greit å bare blåse i det? Fordi det er "spesielt"? Hvis det var så fryktelig "spesielt", var det jo bare å si nei takk? 23
FluffyJuggernaut Skrevet 22. mai 2017 #17 Skrevet 22. mai 2017 Hun var utrolig respektløs, du forklarte henne hva reglene var om hun skulle få låne leiligheten. Hun ga faen, du har grunn til å være sur. Og at hun attpåtil brukte din leilighet til å dra med seg en elsker, gjør at du nå må velge mellom å holde hemmelig at hun var utro eller ikke. Jeg tenker om du er venn med kjæresten hennes og det kommer ut senere at hun var utro i din leilighet, så kommer det til å virke som du lånte bort din leilighet for at hun skulle ha en plass å dra med seg mannfolk. Om hun ville holde utroskapen hemmelig så skulle hun dratt hjem til han. Nå er du involvert i løynene hennes, og da må samvittigheten din styre om du vil holde på den hemmeligheten eller ikke. 8
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #18 Skrevet 22. mai 2017 Akkurat nå, Viktualia skrev: Men når hun har gått meg på vilkårene for å låne leiligheten, er det da greit å bare blåse i det? Fordi det er "spesielt"? Hvis det var så fryktelig "spesielt", var det jo bare å si nei takk? Det er vel ikke det jeg har sagt. Jeg bare synes hele sitausjonen virker helt sprøtt, i tillegg til det, så kontakter TS fyren på facebook. For å få han til å bekrefte at han var der. Spesielt. Anonymkode: 14a69...4df 7
Million Skrevet 22. mai 2017 #19 Skrevet 22. mai 2017 (endret) Jeg hadde ikke likt å låne ut leiligheten min overhodet. Men HVIS jeg da mot formodning hadde gjort det en gang, hadde jeg stilt samme krav om ikke noe besøk. Jeg vil ikke ha fremmede snokende rundt og reke i min leilighet når jeg ikke er hjemme! Hadde blitt pottesur på denne venninna om jeg var i dine sko. Pottesur! Lenge. Det var avtalebrudd og tillitts-svikt. Endret 22. mai 2017 av Million 14
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #20 Skrevet 22. mai 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: seriøst du nektet henne i å ha besøk? Anonymkode: 14a69...4df Jeg ville ikke hatt noen ukjente i min leilighet uten at jeg er tilstedet. Tenk om han/hun stjeler fra meg eller ødelegger noe? Anonymkode: 42e4b...8f3 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå