Gå til innhold

Katten min er borte...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Katten min har vært borte siden igår. Det er kanskje ikke så mye, men for henne er dette svært uvanlig. Hun er veldig hjemmekjær og holder seg for det meste hjemme eller på verandaen når hun er ute. Jeg blir selvfølgelig bekymret og tenker det verste med en gang. Vi har lett i alle gatene rundt leiligheten vår og vi har gått i flere timer. Er det noen som har noen tips? Hun ble sluppet ut igårkveld klokken ni og vi har ikke sett henne siden. Vi har vært ute med både leker, gått rundt med favorittgodisen hennes og kisset på henne. Hvor lenge er det egentlig normalt at de er ute? Jeg synes jo dette er unormalt for henne. Hun har vært mye ute før i dette området uten problemer og vi har bodd her siden oktober ifjor. Synes dette er så fælt! Både vi og den andre katten savner henne voldsomt. Er så vondt å se at den andre katten ikke har det noe særlig bra uten henne... 

Anonymkode: ae9de...027

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hen ha blitt skremt av noe og gjemt seg i garasje/skjul etc? 

Har en katt hos foreldrene mine og han er for det meste ute nå som det begynner å gå mot sommer. 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, GulSitron skrev:

Kan hen ha blitt skremt av noe og gjemt seg i garasje/skjul etc? 

Har en katt hos foreldrene mine og han er for det meste ute nå som det begynner å gå mot sommer. 

Jeg aner faktisk ikke. Jeg har prøvd å lete rundt garasjer, prøvd å høre om det kommer mjauing fra garasjene rundt osv. Ikke hørt noen ting... TS

AnonymBruker
Skrevet

har du sjekket alle boder og garasjer i nærheten? 

Snakket med naboer? 

Gått i veikanten og sjekket om den er påkjørt? 

Sjekket skogene rundt (hvis dere har noen?)  gamlepusen min satt fast i et tre langt uti skogen en gang 🙄

Anonymkode: 66bdc...a74

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

har du sjekket alle boder og garasjer i nærheten? 

Snakket med naboer? 

Gått i veikanten og sjekket om den er påkjørt? 

Sjekket skogene rundt (hvis dere har noen?)  gamlepusen min satt fast i et tre langt uti skogen en gang 🙄

Anonymkode: 66bdc...a74

Ja vi har både gått rundt og kjørt for å se om hun lå i veikanten. Har ikke sett henne noen steder og vi har kjørt ganske langt, for sikkerhetens skyld. Nå skal vi spørre de nærmeste naboene våre om vi kan få luske litt rundt husene deres, sjekke under verandaene deres og se inni garasjene deres. I tillegg har vi satt ut kattedoen hennes (fikk tips om å sette den ut fordi det var en kjent lukt som var såpass sterk) og gått rundt med kjente lyder (typ krakking av mat på tallerken osv.) Vi har også vært i skogen, men her er det så vanvittig mye skog at hvis vi skal tråle gjennom alt som er her så blir vi ikke ferdig før om flere dager... TS 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...