Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #1 Del Skrevet 30. desember 2004 Gitt at alle forutsetninger ellers er like, hva velger du? En mann med: 1. En mann med fin kropp og normal penis 2. En mann med normal kropp og stor penis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 30. desember 2004 #2 Del Skrevet 30. desember 2004 Fin kropp med normal penis! Ordentlig stor penis er ubehagelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 30. desember 2004 #3 Del Skrevet 30. desember 2004 Jeg velger meg selv jeg! Godt fornøyd, og ved godt mot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 30. desember 2004 #4 Del Skrevet 30. desember 2004 Har ingenting å si... Men jeg kan gode velge det du vil høre. Fin kropp med normal penis... et fett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ireth Carnesir Skrevet 30. desember 2004 #5 Del Skrevet 30. desember 2004 Velger vel ikke mann utifra kropp eller penis? Noe så tåpelig. Når jeg forelsker meg skjer det uansett kropp/penis. Har med sjarme å gjøre. Øyne og smil kan sjarmere meg i senk Så jeg kunne ikke stemme på noen av alternativene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 31. desember 2004 #6 Del Skrevet 31. desember 2004 Fin kropp med normalt utstyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 31. desember 2004 #7 Del Skrevet 31. desember 2004 Manglet det alternativet jeg ville ha valgt: Han med finest hjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 31. desember 2004 #8 Del Skrevet 31. desember 2004 Om han har en diger kuk, betyr ikke at han vet å bruke den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2004 #9 Del Skrevet 31. desember 2004 Velger vel ikke mann utifra kropp eller penis? Noe så tåpelig. Når jeg forelsker meg skjer det uansett kropp/penis. Har med sjarme å gjøre. Øyne og smil kan sjarmere meg i senk Så jeg kunne ikke stemme på noen av alternativene. Jeg skrev jo at forutsetningene ellers var like. Altså at dette er en mann dere kunne tenke dere å hoppe til sengs med fordi dere liker han på alle andre måter. Det blir på en måte hva slags preferanse dere kunne ha oppe i hodet før han tar av seg klærne. Om det er helt det samme så skjønner jeg at det ikke er noe poeng å stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady, 33 Skrevet 1. januar 2005 #10 Del Skrevet 1. januar 2005 Jeg velger normal kropp og stor penis. Men jeg får ikke stemt på denne avstemningen fordi jeg ikke er medlem... Når du teller opp resultatenen dine må du ta med i betraktning at mange KG-jenter er svært snille (og sier ikke alltid helt hva de mener for ikke å såre noen...), alle som ikke stemmer, og gjestene som ikke kan stemme fordi de ikke er medlem. Stor penis er faktisk best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 1. januar 2005 #11 Del Skrevet 1. januar 2005 Stor penis er faktisk best. SYNES DU! At du kan slenge det ut som en sannhet ikke bare overrasker, men irriterer, meg! Jeg står på mitt, kropp og penisstørrelse er faktisk ganske underordnet hvis jeg liker mannens intellekt og han vet å bruke den penisen han nå en gang er utstyrt med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 1. januar 2005 #12 Del Skrevet 1. januar 2005 Han med finest hjerne! Vil også si: "han som er penest inni seg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #13 Del Skrevet 1. januar 2005 Han som har en pen sjel og en diger pikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #14 Del Skrevet 1. januar 2005 En sjarmerende mann med god humor, normal til litt lubben (kosebamse ) kropp og normal penis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #15 Del Skrevet 1. januar 2005 En sjarmerende mann med god humor, normal til litt lubben (kosebamse ) kropp og normal penis Det var da svært så tilbakeholden du var med kravene da... Sannheten er at de fleste av oss jenter vil ha en penis som er lengre og tykkere enn gjenomsnittet. Andre som sier noe annet lyver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #16 Del Skrevet 1. januar 2005 Blir det for stort, blir det ikke noe godt. Samboeren min passer godt til den beskrivelsen, så jeg stemte "fin kropp/normal penis".. Som andre sier: er ikke utstyret det kommer ann på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. januar 2005 #17 Del Skrevet 3. januar 2005 Tullprat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. januar 2005 #18 Del Skrevet 3. januar 2005 Fin kropp og normal penis - dersom det faktisk var samme mannen det var snakk om, men i to varianter. Dreier det seg om valget mellom to individer med samme kvaliteter ellers..... aner ikke. Jeg velger ikke menn utfra verken kropp eller penis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #19 Del Skrevet 3. januar 2005 Noen jenter er ærlige andre ikke. Jeg velger å være såpass ærlig at det alltid har vært en drøm å ha menn med litt større utstyr. Det er da en ærlig sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå