Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp - jeg skal skifte batteri for første gang og det er ingen synlige steder å åpne. :klo: 
Må jeg bruke en skarp kniv og brekke "sporet" opp i siden, med fare for at den sprekker? 
Bankid_68789e_20.jpg

Anonymkode: a2c35...b97

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ny kodebrikke når jeg får beskjed om at batteriet begynner å tømmes. Kontakt banken din og hør hva du skal gjøre før du ødelegger brikken.

Anonymkode: 9fe19...9b2

AnonymBruker
Skrevet

Denne får du vel ny av når den er tom? Jeg fikk ny bombrikke når den gikk tom, som eksempel. 

Anonymkode: 6dfd2...022

Skrevet

Du får ikke byttet batteri i den. Når batteriet i mitt var oppbrukt kontaktet jeg banken og de sendte meg ny brikke. Så kontakt banken din så får du ny. 

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Du får ny av banken, så kontakt de.

AnonymBruker
Skrevet

Takk. :) 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hjelp - jeg skal skifte batteri for første gang og det er ingen synlige steder å åpne. :klo: 
Må jeg bruke en skarp kniv og brekke "sporet" opp i siden, med fare for at den sprekker? 
Bankid_68789e_20.jpg

Ta den med til banken din, du får ny der. De lar seg ikke åpne

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bankid_68789e_20.jpg

Begynn å bruke mobilbank istedet. Du kan fortsatt betale regninger med PCen men du bruker mobilen som kodebrikke. Mye kjekkere.

Anonymkode: 96c75...7d3

• Liker 1
Skrevet

BankID på mobil anbefales.

Har du DNB og ønsker å bruke mobilbank så last ned appen "Finger ID". Tar bokstavelig talt 2 sekunder å logge inn.

AnonymBruker
Skrevet

Bare så dere er klare over det, mobildata er mulig å overvåke. Jeg bare nevner det.

Anonymkode: f36a9...63e

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare så dere er klare over det, mobildata er mulig å overvåke. Jeg bare nevner det.

Anonymkode: f36a9...63e

Man kan bli påkjørt om man går på fortauet også.

Så om man skal bekymre seg over alt som kan skje, får man ikke gjort så mye gett.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...