Gå til innhold

24 og aldri hatt kjæreste, normalt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Men jeg får stadig oppmerksomhet fra menn på byen..Har også datet/hatt sex folk i intill 2 måneder, men det ble aldri noe mer. Kjenner jeg synes det er ekkelt når folk spør meg om kjærlighetslivet.. Er dette unormalt? Har jeg grunn til å være flau? Vil potensielle kjærester reagere når de får vite jeg aldri har vært i forhold? Hva om jeg aldri finner noen...
mvh. bekymret jente

Anonymkode: 4f35d...389

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn kommer ikke til å bry seg om du ikke har hatt kjæreste og du bryr det sikkert kun fordi det er noe du ikke kan gjøre noe med. Du kan jo ikke endre på fortiden din.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke kjæreste før jeg var 28. Gutter syns det var positivt og kjæresten min er veldig takknemlig og stolt for at han kapret meg. Man føler seg jo ekstra spesiell når man får en kresen jente som ikke faller for hvem som helst men hadde jo noen kortvarige flørter og gutter jeg var på dealern med men ikke lenger jeg også. 

Du har ingen grunn til å være flau. 

Anonymkode: 35c51...2f2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

ja

Anonymkode: ae466...8f5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

ja

Anonymkode: ae466...8f5

Tull!

--

Ts, du har ingenting å være flau over. Fikk meg ikke kjæreste før jeg var i 20-årene, heller. Ikke føl deg presset til å få deg kjæreste, kun fordi "alle andre" har hatt flertallige forhold før deg. Det er tåpelig mye press fra media, og man kan fint klare seg uten en å dele livet med. Noen trives bedre alene også, og det er det ingenting i veien med!

Anonymkode: 89d98...bc7

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke unormalt i det hele tatt, betyr vel bare at du er attraktiv og kresen ;)) menn flest synes det er bra at kvinner ikke tidligere har hatt kjærester 

Anonymkode: 3e7db...222

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:
Men jeg får stadig oppmerksomhet fra menn på byen..Har også datet/hatt sex folk i intill 2 måneder, men det ble aldri noe mer. Kjenner jeg synes det er ekkelt når folk spør meg om kjærlighetslivet.. Er dette unormalt? Har jeg grunn til å være flau? Vil potensielle kjærester reagere når de får vite jeg aldri har vært i forhold? Hva om jeg aldri finner noen...
mvh. bekymret jente

Anonymkode: 4f35d...389

Ja siden du er kvinne.....nokså normalt om du er mann

Skrevet

Morsomt at folk nevner at man automatisk er attraktiv og kresen når man ikke får seg kjæreste. Første jeg tenker er heller at man kanskje er litt sær/spesiell/enkel siden ingen vil en :fnise:

og litt off topic - hvorfor hylles en kvinne for dette, mens en mann automatisk bor i kjelleren til moren sin og har mikropenis?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Charlotteul skrev:

Morsomt at folk nevner at man automatisk er attraktiv og kresen når man ikke får seg kjæreste. Første jeg tenker er heller at man kanskje er litt sær/spesiell/enkel siden ingen vil en :fnise:

og litt off topic - hvorfor hylles en kvinne for dette, mens en mann automatisk bor i kjelleren til moren sin og har mikropenis?

Fordi når man snakker om 20-åringer på nettet som aldri har hatt kjæreste så tenker man på stereotyper :P

Anonymkode: 136f6...a61

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Charlotteul skrev:

Hvor blir hun hyllet? Og det er nok penistråder her, du trenger ikke starte en til. 

Anonymkode: 4cb10...c28

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi når man snakker om 20-åringer på nettet som aldri har hatt kjæreste så tenker man på stereotyper :P

Anonymkode: 136f6...a61

🤔🤔🤔

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor blir hun hyllet? Og det er nok penistråder her, du trenger ikke starte en til. 

Anonymkode: 4cb10...c28

Er ikke noe som heter for mange penistråder :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...