Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For litt siden fikk jeg tilbakemelding fra Radiografi forbundet om jobbmuligheter. Jeg fikk veldig positiv tilbakemelding kontra de negative tilbakemeldingene jeg har lest på dette forumet.

Burde jeg ha tillit til de?

Anonymkode: 790ec...ee4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en radiograf. Ferdig utdannet for 6 år siden. Har fortsatt ikke fått jobb som radiograf. 

Anonymkode: 479a0...3a6

Gjest Snuppi
Skrevet

Tja, jeg ville sjekket det ut selv. 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 22.5.2017 den 12.53, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner en radiograf. Ferdig utdannet for 6 år siden. Har fortsatt ikke fått jobb som radiograf. 

Herregud...kan det ligge noe i personligheten til vedkommende? Eller karakterer? Eller at vedkommende ikke vil flytte på seg?

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud...kan det ligge noe i personligheten til vedkommende? Eller karakterer? Eller at vedkommende ikke vil flytte på seg?

Vedkommende er nok ikke flyttbar, men det er jo drøssevis med sykehus i Oslo og omegn som ville vært aktuelle. 

Skrevet
På 22.5.2017 den 12.41, AnonymBruker skrev:

For litt siden fikk jeg tilbakemelding fra Radiografi forbundet om jobbmuligheter. Jeg fikk veldig positiv tilbakemelding kontra de negative tilbakemeldingene jeg har lest på dette forumet.

Burde jeg ha tillit til de?

Jeg ville ikke hatt utelukkende tillit til fagforbundet, da de fronter stillingen radiograf - ikke særlig nøytralt, med andre ord. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...