AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #1 Skrevet 22. mai 2017 Da jeg skulle skylle ned i toalettet i sted så ble jeg forbauset av at vannet var så misfarget/sort! uansett hvor mange ganger jeg spyler ned så er det en jevn strøm med sortfarget vann. Ikke fullt så ille det som kommer fra krana ut i badevasken men i kjøkkenvasken ser det ikke ut,dog ikke så lett å se der siden vasken er av metall men ja ser ganske skittent ut. Noen som vet hva årsaken kan være? Anonymkode: d30eb...ea6
ISU2Bitch Skrevet 22. mai 2017 #2 Skrevet 22. mai 2017 Sikkert kommunen som har spylt vannledningene i nabolaget, bare la vannet renne til det blir klart. 😊 1
Drakan Skrevet 22. mai 2017 #3 Skrevet 22. mai 2017 Du kan varsle kommunen om det ikke går bort, og så burde du ikke drikke vannet.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #4 Skrevet 22. mai 2017 La vannet renne helt til det er klart. Blir det ikke klart så ta kontakt med kommunen, det kan være brudd på en vannledning Anonymkode: 25218...869
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #5 Skrevet 22. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da jeg skulle skylle ned i toalettet i sted så ble jeg forbauset av at vannet var så misfarget/sort! uansett hvor mange ganger jeg spyler ned så er det en jevn strøm med sortfarget vann. Ikke fullt så ille det som kommer fra krana ut i badevasken men i kjøkkenvasken ser det ikke ut,dog ikke så lett å se der siden vasken er av metall men ja ser ganske skittent ut. Noen som vet hva årsaken kan være? Anonymkode: d30eb...ea6 Vanligvis når vannet er brunt eller misfarget så trekker man ikke ned gang etter gang og får mengder med drittvann inn i sisternen. Når vannet ikke er rent og blankt så er der enten et vannledningsbrudd eller kommunen driver med utspyling av vannledningsnettet. Se på kommunen sine nettsider. Anonymkode: 5bddb...783 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå