AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #1 Skrevet 22. mai 2017 Var på date nummer 2 i går, med en mann som ikke er spesielt kjekk, lav, stor mage, veldig tynne ben, ikke spesielt smart, heller ikke så sosialt smart. Samtalen dreide seg mest, om hans pollen allergi. Han gikk på AAP, fordi han sliter med bjørke pollen allergi. Jeg skal ikke på date med han igjen. Selv er jeg ganske pen, veier noen få kg for mye, men er heldig med hvor de legger seg, store pupper og sprett rumpe, slank midje. Jeg er sosialt flink, og relativt smart, har høyere utdannelse og jobb. Men det han fortalte meg, var at han datet veldig mye, problemet var bare det, at de fleste damer falt for han, men han falt ikke for de. Og da skjønner ikke jeg noe. Selv sliter jeg med å finne, en oppegående, smart mann, som vil ha meg. Derfor prøver jeg å date forskjellige menn, for å gi de en sjanse. Men har det blitt sånn, at det er så mange damer som ønsker forhold, og få menn som ønsker det samme. Så nå burde jeg ta til takke med en mann som det? Jeg kommer ikke til å gjøre det, bare kjente jeg ble litt skremt etter daten min i går. Anonymkode: 78a23...3f3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #2 Skrevet 22. mai 2017 Dater din lyver og manipulerer. Å skryte av at mange faller for han ville han aldri sagt om var sant, han håpet vel på em teit effekt om at da skulle du bli mer interessert. At han sier han får AAP pga pollenallergi er også løgn. Det går ikke ann. Arbeids avklarings penger gis der sykdom har ført til at man ikke kan jobbe og man er i behandling for det man sliter med mens man prøves ut i forskjellig type arbeid som kan tilpasses lidelsen. Pollenallergi kan føre til sykemelding for kort periode fra jobb men går han på aap har han altså ingen jobb og det må langt alvolrigere og langvarige tilstander til enn pollenallergi for å få det. Anonymkode: 0ebe3...c34 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 22. mai 2017 #3 Skrevet 22. mai 2017 Han er manipulator og lystløgner, ikke noe å satse videre på.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #4 Skrevet 22. mai 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Var på date nummer 2 i går, med en mann som ikke er spesielt kjekk, lav, stor mage, veldig tynne ben, ikke spesielt smart, heller ikke så sosialt smart. Samtalen dreide seg mest, om hans pollen allergi. Han gikk på AAP, fordi han sliter med bjørke pollen allergi. Jeg skal ikke på date med han igjen. Selv er jeg ganske pen, veier noen få kg for mye, men er heldig med hvor de legger seg, store pupper og sprett rumpe, slank midje. Jeg er sosialt flink, og relativt smart, har høyere utdannelse og jobb. Men det han fortalte meg, var at han datet veldig mye, problemet var bare det, at de fleste damer falt for han, men han falt ikke for de. Og da skjønner ikke jeg noe. Selv sliter jeg med å finne, en oppegående, smart mann, som vil ha meg. Derfor prøver jeg å date forskjellige menn, for å gi de en sjanse. Men har det blitt sånn, at det er så mange damer som ønsker forhold, og få menn som ønsker det samme. Så nå burde jeg ta til takke med en mann som det? Jeg kommer ikke til å gjøre det, bare kjente jeg ble litt skremt etter daten min i går. Anonymkode: 78a23...3f3 Dette var jo åpenbart selvskryt fra hans side som ikke har noe med virkeligheten å gjøre. Jeg dumpet en liknende dust en gang, og da la han senere ut på facebook om hvordan han måtte slutte å "knuse pikehjerter". Latterlig fyr. Anonymkode: e402c...add
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #5 Skrevet 22. mai 2017 Huff jeg kjenner at jeg får litt medlidenhet med denne mindre pene mannen...det at han prøver å dekke over for sine lite attraktive ferdigheter og evner... med et uheldig utseende...gjør at jeg synes synd på ham. Jeg ville avsluttet en date på en vennlig og skånsom måte siden han sikkert har opplevd mye avisninger og forkastelse med sitt utseende og væremåte. Anonymkode: 7e74d...98d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå