Gjest anderz Skrevet 30. desember 2004 #1 Skrevet 30. desember 2004 Nå er jeg noe så inn i svarteste helvete for jævlig møkka lei av voksne menn som ikke kan gå på do uten å etterlate seg en syndeflod av urin på dosetet og gulvet Jeg bor i et hybelhus der vi er mange som deler toalett, og hver jævla gang jeg skal på do (hvis ikke vaskerne nettopp har vasket der) er jeg nødt til å vaske både toalettsetet og gulvet før jeg setter meg. Og det er ikke snakk om noen få dråper på setet eller gulvet, men om svære dammer på gulvet og seter som er regelrett pissa ned. Uhygienisk og utrivelig, for å si det svært pent!!! Og det bor bare voksne menn her!!! Hvordan er det mulig at voksne menn ikke har lært seg å gå på do??? Hvor for jævlig patetisk er det mulig for en voksen mann å være??? :o Men hva kan jeg gjøre med det? Det er ikke noe sosialt kollektiv det er snakk om her, og jeg kjenner ingen av de andre som bor her. Sier jeg i fra om min missnøye, så er det vel ikke godt å si hvordan folk reagerer, og jeg skal jo ha mulighet for å fortsette å bo her (skulle gjerne ha flyttet, men har ikke råd). Hvordan pottetrener man en voksen fremmed mann? :klø: Har dere noen råd så mottas de med stor takk!
Fat Sally Lee Skrevet 30. desember 2004 #2 Skrevet 30. desember 2004 Jeg synes rett og slett du skal henge opp en anonym lapp med noen velvalgte ord... Hva med å klippe ut et bilde av en fin dame, og skrive: xxxxx xxxx liker neppe menn som bommer på toalettskåla. Sikt bedre neste gang! Eller noe i den duren... Vær kreativ, og drit ut dem som forårsaker problemet. Ingen grunn til å nevne navn- de vet hvem de er!
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #3 Skrevet 30. desember 2004 Skriv på en plakat: "Den som klarer å sikte riktig med tissen sin slik at toalettsetet er helt rent så lenge de bor her, skal få et års gratis forbruk av horer og øl". Du behøver ikke bekymre deg: de vil ikke klare det.
Gjest miau Skrevet 30. desember 2004 #4 Skrevet 30. desember 2004 I tilfelle de ikke har merket det selv(???, utrolig hva noen ikke tenker over) vil jeg anbefale deg å lage en plakat av doen med blink i midten...Kan tenkes at noen hvertfall prøver å sikte.. Stakkars deg forresten.
Gjest lurven Skrevet 31. desember 2004 #5 Skrevet 31. desember 2004 noen ganger kan det være vanskelig å treffe sånn er det bare.. verster det rett etter sex ellerhvis man har drukket veldig mye.. da må man enten sette seg ned eller krølle tizzen nedi dassen
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2004 #6 Skrevet 31. desember 2004 Prøv å leve i et hus med en mann og to gutter som absolutt skal stå og ikke klarer å treffe riktig. Jeg vasker doen hver dag, flere ganger. Jeg blir GAL snart..............
Amarone Skrevet 3. januar 2005 #7 Skrevet 3. januar 2005 Prøv å leve i et hus med en mann og to gutter som absolutt skal stå og ikke klarer å treffe riktig. Jeg vasker doen hver dag' date=' flere ganger. Jeg blir GAL snart.............. [/quote'] Skjønner at du blir gal, men tipper at de ikke skjønner problemet så lenge du vasker for dem... Anderz: Noen jeg kjenner har en lapp over do hvor det står: Gå nærmere, den er ikke så lang som du tror! Andre lappealternativer er: (Med liten skrift) Hvis du ikke kan lese dette må du gå nærmere!
Gjest gjest1 Skrevet 3. januar 2005 #8 Skrevet 3. januar 2005 Hvorfor har vi lært sønnene våre at de skal stå og tisse??? Det er jo der problemet ligger...
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #9 Skrevet 4. januar 2005 Når far står og tisser så skal det mye til for at gutttungene skal sitte å tisse. Først når far sitter så gjør guttene det også....... eksemplets makt. Det er så lett å si at så lenge Du vasker så fortsetter de å gjøre dette........... det er mange som har prøvd flere alternativer for å unngå dette men de ender opp med å vaske for det er grenser for hvor lenge du gidder å mase... og igjen, mannen er rollemodellen og gutta vil helst gjøre det samme som pappa.........
*Lene* Skrevet 6. januar 2005 #10 Skrevet 6. januar 2005 Mannen min sitter og tisser (Thank god!!) Og jeg lærte sønnen min det samme... Hvorfor i helv.. skal man absolutt stå og tisse??? Er det liksom mandig eller? Hehe... HVis jeg hadde levd sammen med noen som tissa utenfor doen etc, hadde jeg søren begybt å stå å tisse jeg også.. For å statuere eksempler liksom...Tjihi...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 6. januar 2005 #11 Skrevet 6. januar 2005 Hvorfor skal kvinnfolk være så eksperter i alt mulig? De veit faktisk at det ikke er naturlig for en mann å stå når han pisser. Ta på dere en pikk som ligger ca 10 cm over der dere pisser fra, så kan dere begynne å uttale dere. :-? Ellers er jeg enig i at det ikke burde være så vanskelig å treffe. Bommer aldri
Sarabi Skrevet 6. januar 2005 #13 Skrevet 6. januar 2005 Jeg synes mannfolk skal sitte å tisse!! Da blir det null griseri og er mer hygienisk :D
Gjest gjest1 Skrevet 6. januar 2005 #14 Skrevet 6. januar 2005 Nemlig! Jeg har to sønner. Den eldste står alltid. Den yngste sitter alltid. Nå har eldstemann flyttet ut og doen er ikke en svinesti lenger. Verre er det ikke..
Gjest Devil's Spawn Skrevet 6. januar 2005 #15 Skrevet 6. januar 2005 Man bommer ikke, og hvis man allikevel skulle gjøre det så vasker man etter seg. Verre er det ikke. Ikke F... om jeg sitter og pisser. Makan til feminisering. Fysj!
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2005 #16 Skrevet 7. januar 2005 Hvorfor har vi lært sønnene våre at de skal stå og tisse??? Det er jo der problemet ligger... Fordi de er gutter og ikke jenter.
Gjest Melk Skrevet 7. januar 2005 #17 Skrevet 7. januar 2005 Prøv å leve i et hus med en mann og to gutter som absolutt skal stå og ikke klarer å treffe riktig. Jeg vasker doen hver dag' date=' flere ganger. Jeg blir GAL snart.............. [/quote'] Kan ikke menn og gutter læres opp til å tørke etter seg? Hva om jenter skulle strødd rundt om seg med mensblod? Ville du ikke da forklart datteren din at hun måtte tørke opp?
Gjest Melk Skrevet 7. januar 2005 #18 Skrevet 7. januar 2005 Fordi de er gutter og ikke jenter. Aha, så de blir mindre gutter av å sitte? Så hvis en mann både må tisse og bæsje, så er det eneste naturlige at han står og tisser først, deretter setter han seg ned og bæsjer? Hm, er mannen min mer feminin enn andre menn fordi han ofte sitter og tisser? Uffameg, det må jeg få rettet opp.
Gjest Litjmæ Skrevet 7. januar 2005 #19 Skrevet 7. januar 2005 noen ganger kan det være vanskelig å treffe sånn er det bare.. verster det rett etter sex ellerhvis man har drukket veldig mye.. Joda, kan vel forstå det, MEN: Man bommer ikke' date=' og hvis man allikevel skulle gjøre det så vasker man etter seg. Verre er det ikke. Ikke F... om jeg sitter og pisser. Makan til feminisering. Fysj![/quote'] Til alle damer som vasker! Slutt! Eller gi beskjed om at fra nå av må mannen ta hånd om bind og tamponger, for du orker dessverre ikke legge dem i søppelbøtta...
Gjest Melk Skrevet 7. januar 2005 #20 Skrevet 7. januar 2005 Til alle damer som vasker! Slutt! Eller gi beskjed om at fra nå av må mannen ta hånd om bind og tamponger, for du orker dessverre ikke legge dem i søppelbøtta... APPLAUS!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå