Gå til innhold

Med fare om å høres ut som en slut

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet 2 menn "samtidig". Eller, jeg ble kjent med begge i januar i år. La oss kalle de Fredrik og Lars.

Fredrik har brukt mest tid på meg, og vært supergod. Han er kjekk, vi har mange av de samme verdiene og jeg tror han kan være god for meg. Han er stabil i livet, vet hva han vil og gjør det han vil. Han er så lett å snakke med, og vi har skikkelig god kjemi.

Lars har vært litt mer fraværende, men vi snapper hver eneste dag og er oppe i 100 dager ++ i snapstreak. Lars er litt mer ungdyr, mer avslappet og kanskje litt mer mann enn Fredrik. Lars har en litt mer "chill" holdning og har ikke brukt like mye tid med meg. Lars er så kjekk at det tar pusten fra meg, han er også veldig morsom. Lars og Fredrik er like på mange måter, men Lars er litt mer uforutsigbar. 

Med fare for å høres ut som en slut, så har jeg hatt sex med begge. Jeg har ikke "datet" de samtidig, da Lars stoppet opp når Fredrik begynte på en måte. 

Lars er helt amazing in bed. Jeg kommer hver gang. Fredrik er not so much, han er ikke dårlig eller noe. Det er bare ikke nok mann til at jeg kommer( I got som issues with that). Ingen er små på størrelse, men Lars er 🙌🏻. 

Jeg sliter så med hvem jeg vil ha, kan ikke date begge videre. Må liksom satse på en.. Fredrik skal flytte langt avgårde pga jobb, men har gitt klar beskjed om at han vil fortsette å ha kontakt, besøke hverandre etc.

Lars gir ingen hint om "hva" vi skal være, eller hvor han "vil" med meg. 

Anonymkode: 1c412...b51

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du aldri blir fornøyd med fredrik så roter du videre med lars, selv om han dumper deg etter hvert. 

• Liker 36
AnonymBruker
Skrevet

Hvem du skal velge får du bestemme selv, om du føler du må ta ett valg. Men det er ikke slutty å ha sex med to stykker over samme periode eller over fem måneder. Veit om plenty av menn som gjør dette ukentlig og er oppe i 10 og fler på rotasjon over fem måneder . Ikke nedgrader deg selv, kvinner kan også få ha et aktivt sexliv og flere partnere uten at det er noe galt i det! 

Anonymkode: 22dc0...0f9

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet 2 menn "samtidig". Eller, jeg ble kjent med begge i januar i år. La oss kalle de Fredrik og Lars.

Fredrik har brukt mest tid på meg, og vært supergod. Han er kjekk, vi har mange av de samme verdiene og jeg tror han kan være god for meg. Han er stabil i livet, vet hva han vil og gjør det han vil. Han er så lett å snakke med, og vi har skikkelig god kjemi.

Lars har vært litt mer fraværende, men vi snapper hver eneste dag og er oppe i 100 dager ++ i snapstreak. Lars er litt mer ungdyr, mer avslappet og kanskje litt mer mann enn Fredrik. Lars har en litt mer "chill" holdning og har ikke brukt like mye tid med meg. Lars er så kjekk at det tar pusten fra meg, han er også veldig morsom. Lars og Fredrik er like på mange måter, men Lars er litt mer uforutsigbar. 

Med fare for å høres ut som en slut, så har jeg hatt sex med begge. Jeg har ikke "datet" de samtidig, da Lars stoppet opp når Fredrik begynte på en måte. 

Lars er helt amazing in bed. Jeg kommer hver gang. Fredrik er not so much, han er ikke dårlig eller noe. Det er bare ikke nok mann til at jeg kommer( I got som issues with that). Ingen er små på størrelse, men Lars er 🙌🏻. 

Jeg sliter så med hvem jeg vil ha, kan ikke date begge videre. Må liksom satse på en.. Fredrik skal flytte langt avgårde pga jobb, men har gitt klar beskjed om at han vil fortsette å ha kontakt, besøke hverandre etc.

Lars gir ingen hint om "hva" vi skal være, eller hvor han "vil" med meg. 

Du er en slut.

Anonymkode: 344f4...fce

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Lars høres ut som en mann for useriøse kvinner i 20 årene

Fredrik høres ut som en mann for seriøse hekkeklare kvinner i 30 årene

Da kan du pule med Lars fast og holde Fredrik på gress med litt kjedelig ff i mellomtiden

Anonymkode: ae810...62a

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Silfen skrev:

Siden du aldri blir fornøyd med fredrik så roter du videre med lars, selv om han dumper deg etter hvert. 

Det var min tanke også. Den eneste grunnen til at han egentlig er med i bildet, er at han er tryggere enn han andre, som egentlig gir faen, og TS vet det innerst inne. 

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, Silfen skrev:

Mine tanker også. Måten TS ordlegger seg på tilsier at valget allerede er tatt, og da beskriver du nok utfallet godt også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her :-)

hører dere sier at valget er tatt... men jeg føler fortsatt at hvis jeg gir opp den ene eller den andre så kan jeg bli forelsket i hvem som helst av disse.

Sex er da ikke alt, right? Fredrik er en awesome, kul og snill fyr. Kan lett falle skikkelig for han altså.

Lars er bare, kanskje mer uoppnåelig? Er det ikke sånn at man vil ha de man ikke kan få? Kanskje det er derfor jeg er så opphengt i Lars..

Jeg er helt på villspor. Skal jeg velge fyren som kommer til å velge meg, hver gang, hver eneste dag resten av livet? Eller fyren som gjør meg helt øm i kroppen, klein og usikker? Blir supershy rundt Lars.

For ja, Fredrik er klar på at hvis vi skal satse så er det for livet ut. 

Skrevet

Klart valget er tatt. Du sikler jo etter Lars i den første posten din og eneste grunnen til at fredrik er i bildet fremdeles er fordi du trenger noe trygt fordi du er redd det som er vilt, rått og FORBIGÅENDE. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke noe valg. Lars er ikke et reellt valg for deg. Han bare puler deg og bryr seg katta. 

Anonymkode: 4ece5...065

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Silfen skrev:

Klart valget er tatt. Du sikler jo etter Lars i den første posten din og eneste grunnen til at fredrik er i bildet fremdeles er fordi du trenger noe trygt fordi du er redd det som er vilt, rått og FORBIGÅENDE. 

Ja, jeg er kanskje det. Hvorfor? Fordi jeg vil ikke bli såret. Jeg vil ikke bli brukt og jeg vil ikke sitte igjen som tosk fordi jeg lot meg selv bli forelsket. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er kanskje det. Hvorfor? Fordi jeg vil ikke bli såret. Jeg vil ikke bli brukt og jeg vil ikke sitte igjen som tosk fordi jeg lot meg selv bli forelsket. 

TS

Du kan trøste deg med at dette er ganske typisk for mange kvinner, at de har mer lyst på den som er uoppnåelig og som egentlig ikke bryr seg fremfor den gode som virkelig bryr seg. Men dette endres når du begynner å tenke på barn, da vil du heller ha den stabile du vet at alltid vil være der for deg.

Anonymkode: 3641d...933

• Liker 3
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS

Så kan du gjøre det enkelt for degselv via å si til Lars at du har følelser for han, at du er betatt/forelsket. Hans reaksjon gir deg jo en god pekepinn på hvor realistisk det er at dere to blir sammen. 

Skrevet

Du er forelsket i Lars men vet at han ikke er bra for deg så derfor har du Fredrik som alternativ 2. Hvem hadde du blitt mest lei deg av å miste? Gå for den som er svaret på det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Nana skrev:

Du er forelsket i Lars men vet at han ikke er bra for deg så derfor har du Fredrik som alternativ 2. Hvem hadde du blitt mest lei deg av å miste? Gå for den som er svaret på det

Lett. Fredrik :-)

Fredrik er typen som snur verden på hode hvis du trenger hjelp, men han er samtidig veldig jordnær.

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet

Jeg har aldri forstått hvordan man kan være interessert i 2 stk samtidig (etter ungdomsskolen da). Jeg har aldri måttet ta et slikt valg da jeg ikke har vært i stand til å falle for eller bli interessert i noen om jeg allerede er "hooked". Finn ut hva som egentlig trigger deg. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, canacas skrev:

Jeg har aldri forstått hvordan man kan være interessert i 2 stk samtidig (etter ungdomsskolen da). Jeg har aldri måttet ta et slikt valg da jeg ikke har vært i stand til å falle for eller bli interessert i noen om jeg allerede er "hooked". Finn ut hva som egentlig trigger deg. 

Vet ikke hvordan jeg kan være det, noen blir kanskje bare lettere betatt enn andre?

uansett, det som virkelig trigger meg. Det som gjør at jeg blir helt sjukt forelska er litt teit, men who cares. Jeg digger ekte menn. Menn som er litt store, ikke nødvendigvis en muskelbunt. Men jeg trener ganske mye, så det er en fordel om han liker å trene selv. Men jeg har ingen urealistiske tanker om han skal være superfit og løfte 100kg i benk. 

Menn som tar styringa, er litt dominante i hjemmet og har ryggrad til å si i mot meg. Jeg kan selv være litt dominant hvis jeg får sjangsen, og mannen må da kunne takle det. (Ikke snakk om sex)

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvordan jeg kan være det, noen blir kanskje bare lettere betatt enn andre?

uansett, det som virkelig trigger meg. Det som gjør at jeg blir helt sjukt forelska er litt teit, men who cares. Jeg digger ekte menn. Menn som er litt store, ikke nødvendigvis en muskelbunt. Men jeg trener ganske mye, så det er en fordel om han liker å trene selv. Men jeg har ingen urealistiske tanker om han skal være superfit og løfte 100kg i benk. 

Menn som tar styringa, er litt dominante i hjemmet og har ryggrad til å si i mot meg. Jeg kan selv være litt dominant hvis jeg får sjangsen, og mannen må da kunne takle det. (Ikke snakk om sex)

Er Fredrik litt myk muligens? Jeg tror jeg skjønner utmerket hva du mener, jeg er litt sånn selv. Mannen kan fremstå som helt perfekt, men mangler den biten. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

Er Fredrik litt myk muligens? Jeg tror jeg skjønner utmerket hva du mener, jeg er litt sånn selv. Mannen kan fremstå som helt perfekt, men mangler den biten. 

Ja, på en måte. Han er fortsatt "ekte" mann, men er liksom litt mer følsom. Ikke at det er et problem, men ja. Jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal formulere det, eller hva det egentlig er. 

Jeg bare digger store, sterke menn som løfter deg i taket når du er uenig. Og forteller deg at du "roe deg ned" når du får panikk for noe helt ubetydelig, eller holder roen i en hver situasjon når du føler at det blir for mye.

En fyr som er skikkelig sindig, rett og slett. Umulig å få stressa eller sur, som tar rundt deg når livet er kjipt og kysser deg i panna og sier at det ordner seg. 

TS

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
17 minutter siden, canacas skrev:

Må bare si at her er folk ulike, noen er polyamorøs. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...