AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #21 Skrevet 23. mai 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok hva du "utstråler", og feromoner er en viktig del av det. Grunnen til at du har mer draget i den perioden handler om at det er da du kunne blitt gravid. Det er en mekanisme i naturen for å få deg til å føde flest mulig unger. Du kan sammenligne det med løpetiden til tisper (uten sammenligning forøvrig), du har kanskje hørt om hvor "gale" noen hannbikkjer blir da. De kan merke det flere km unna, det blir som haiens evne til å merke blod i vannet på lange avstander. Det er ganske sprøtt igrunn. Romantikk er kanskje en fantasi. Anonymkode: 83ebf...3be Nå finnes det jo heldigvis flere sider ved romantikk enn den sexuelle, da. Kjærlighet er langt dypere enn instinkter og feromoner. Men sistnevnte er jo mye enklere og tryggere å forholde seg til, for de som er redd intimitet. Anonymkode: b6f91...c4d
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #22 Skrevet 23. mai 2017 På 22.5.2017 den 12.08, AnonymBruker skrev: Jeg går ikke på p- piller, og har således eggløsning hver mnd (som jo ikke kvinner som går på hormonell prevansjon har). I tiden før eggløsning har jeg draget noe helt vannvittig. Det kan være fordi jeg ser kåt ut ( ), men jeg lurer på om det kan være at jeg utskiller et stoff rundt den tiden? (Feromoner?) Anonymkode: 0bc8f...f5f Kvinner på hormonpreparater har fortsatt eggløsning. Egget fester seg ikke. Anonymkode: 38464...54a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå