Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jenter! 

Er på rugedag 4( innsett som dag 1) evnt dpo 8. Frys naturlig syklus-ingen medisiner.( 3 dager siden det ble satt inn) 

forrige gang jeg var gravid, mener jeg å huske at jeg kjente murringer allerede på dette stadiet. 

Nå derimot, kjenner jeg ingenting.... tror jeg.  Hatt noen få stikkninger bare på rd 2. 

Altså.... jeg gir ikke opp håpet enda altså, mange dager igjen. 

Men er der noen her som ikke kjente noenting i det hele tatt, og var gravide? Eller som  fikk symptomer sent? 

Anonymkode: c25a7...96f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjente ingenting.

Anonymkode: b6d91...5e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er like normalt å ikke ha symptomer så tidlig, som å ha symptomer.

Anonymkode: b41e0...d8e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er like normalt å ikke ha symptomer så tidlig, som å ha symptomer.

Anonymkode: b41e0...d8e

Så godt å høre. Jeg har kun vært gravid 1 gang , men mistet da i uke 7 MA..:/

men da hadde jeg murringer allerede 3 dager etter innsett, fikk ømme bryster , tunge ikke minst.  Hadde masse symptomer. 

Kjennes ut som om jeg er litt xtra varm om dagen, men det igjen kan jo være temperaturen som har vært også. 

Jeg gjør alt for å ikke innbille meg symptomer, for jeg gidder ikke lure meg selv. 

Slitsomt denne rugeperioden:/ 

er idag 9dpo , tatt test, men den var nok negativ. Legger jeg godvilje til, kunne jeg se en skyggestrek i det fjerne🙄 Men den Tells ikke. Skal et trent nazi-øye for å skimte, eller rett og slett bare en forhåpningsfull😂😂

Gjest Dragoste
Skrevet

Lykke til, satser fingrene på at det klaffet! Og evt neste gang så bør du vente til ikm før du tar test, så slipper du å spekulere :)

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Dragoste skrev:

Lykke til, satser fingrene på at det klaffet! Og evt neste gang så bør du vente til ikm før du tar test, så slipper du å spekulere :)

Tusen takk❤️ 

Jeg tester alltid tidlig. Er dessverre testoman🙈 Men jeg tar det ikke så høytidelig enda, siden det er så tidlig. Jeg hadde utslag på dpo 12 sist. 

Har satt inn et 5 dagers blasto, så muligheten for å få tidligere positiv er tilstede:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...