Gjest gotthard Skrevet 29. desember 2004 #1 Skrevet 29. desember 2004 ja du leste riktig , la oss nå sammen gjøre ting vanskeligere for de ca 2 millioner asiater som lever av og produsere fyrverkeri med og ikke sende raketter i år. (http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=260496) vi er et rikt land skrytes det av så vi har vel penger til begge tingene? om du tenkte handle raketter for 1000 kr så bruk heller 500 av de på nødhjelp , men ikke tenk kortsoktig og gjør de stakarne arbeidsløse og da. har selv handla lit raketter , bruker aldri mer enn 200 på raketter og har satt inn 200 på redd barna.
Superlammet Skrevet 30. desember 2004 #3 Skrevet 30. desember 2004 hear hear.. Del 50-50 hvis man først skal boltre seg med begge deler.
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #4 Skrevet 30. desember 2004 mesteparten av fyrverkeri vi inporterer kommer fra Kina. de er ikke berørt av denne katastrofen. Kina var en av de første landene som kom inn til thailand og bidro med hjelp. skal vi forsake alt på nyårsaften pga denne katastrofen.? jeg har kjøpt mindre fyrverkeri i år. Det setter sin preg på denne dagen uansett. jeg gir samtidig til innsamling og tlf. Jeg sender opp en rakett av stjerner og tenker på ofrene. Lar den henge litt i luften og lyse for de.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 30. desember 2004 #5 Skrevet 30. desember 2004 Nå er vel rakettene allerede importert hit til landet, så det er vel de som selger det i Norge som vil tape på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå