Gå til innhold

Ting man har fått av en eks

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For litt over 3 uker siden så ble det slutt mellom meg og eksen.

På mange måter så har det vært helt greit for meg at det ble slutt mellom oss, jeg har det på mange måter mye bedre nå enn det jeg hadde det i forholdet vi hadde.

Men i alle forhold så er det jo ofte gaver osv.

Og det jeg lurte på er hva man egentlig bør gjøre med ting som man har fått av en eks?

Smykkene har jeg lagt i en felles eske som jeg har i skapet på stuen min, samlet det i en eske.

Har også en del klær jeg har fått av han (har ganske så guttestil) 

Pluss noen pynte ting som han har betalt for.

(Som jeg vet han ikke vil ha)

Vet liksom ikke hva jeg bør gjøre med alt sammen siden alt som kommer fra han, får jo meg til å tenke på han..

Bildene av oss, meldinger osv har jeg slettet for lenge siden.

Hva ville du/dere ha gjort?

Anonymkode: 37562...ed8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

pakket det vekk i en eske og glemt den av eller kastet det. 

Eller

Gitt vekk klærne.

Kastet pynten.

hvis smykker er ekte gull/sølv; smeltet det om.

:)

Anonymkode: 6d608...1cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sendte absolutt alt han noensinne har gitt meg i retur til han i posten. Men han er en en helt jævlig fyr da.

Anonymkode: 0c08a...527

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sendte absolutt alt han noensinne har gitt meg i retur til han i posten. Men han er en en helt jævlig fyr da.

Eksen min er også en av de personen som er jævlige. Har liksom endelig fått fred fra han nå etter masse dritt meldinger fra han... vurderte å levere det tilbake men orker seriøst ikke noe mer drama fra denne fyren. Derfor jeg ikke aner hva som er best 

Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Om bruddet var greit og du ikke har noe usagt med ham ser jeg ikke hva problemet er..? 

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For litt over 3 uker siden så ble det slutt mellom meg og eksen.

På mange måter så har det vært helt greit for meg at det ble slutt mellom oss, jeg har det på mange måter mye bedre nå enn det jeg hadde det i forholdet vi hadde.

Men i alle forhold så er det jo ofte gaver osv.

Og det jeg lurte på er hva man egentlig bør gjøre med ting som man har fått av en eks?

Smykkene har jeg lagt i en felles eske som jeg har i skapet på stuen min, samlet det i en eske.

Har også en del klær jeg har fått av han (har ganske så guttestil) 

Pluss noen pynte ting som han har betalt for.

(Som jeg vet han ikke vil ha)

Vet liksom ikke hva jeg bør gjøre med alt sammen siden alt som kommer fra han, får jo meg til å tenke på han..

Bildene av oss, meldinger osv har jeg slettet for lenge siden.

Hva ville du/dere ha gjort?

Hvorfor i all verden sletter du bilder og mld?

Det er jo minner fra ei tid du har med en person du var glad i. Jeg skjønner ikke at folk gjør dette.

Så du vil sitte på gamlehjemmet når du er 90 uten noen minner...

Anonymkode: f8126...135

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Det er jo minner, fine minner vil jeg anta, selv om dere ikke er sammen lenger og selv om du nå beskriver han som en jævlig fyr...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville gitt vekk eller kastet alt. Ferdig med personen, ferdig med minnene.

Anonymkode: 995de...372

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville hivd det i containeren om det trigga sorg eller sinne. Greier du derimot å se på tiden deres sammen med takknemmelighet er det koselig å spare på noe av det å ha som minne når man blir gammel. 

Anonymkode: 70e79...736

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo minner fra ei tid du har med en person du var glad i. Jeg skjønner ikke at folk gjør dette.

Hadde det vært koselige og søte meldinger så er det klart at det kanskje hadde vært annerledes, men denne mannen var egentlig ikke så god og snill mot meg på meldinger. Så var ikke noe særlig til koselige ting å se tilbake på.

Jeg er glad han er ute av livet mitt, tingene jeg har fått av han er ting som får meg til å tenke på han ja men det er ikke gode tanker..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært koselige og søte meldinger så er det klart at det kanskje hadde vært annerledes, men denne mannen var egentlig ikke så god og snill mot meg på meldinger. Så var ikke noe særlig til koselige ting å se tilbake på.

Jeg er glad han er ute av livet mitt, tingene jeg har fått av han er ting som får meg til å tenke på han ja men det er ikke gode tanker..

F han og godt du har pælma han ut fra livet :)

Anonymkode: 31010...90e

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

F han og godt du har pælma han ut fra livet :)

Anonymkode: 31010...90e

Ja mennesker er jo som bruk og kast idag...Ikke skal man bevare minnene heller...

• Liker 2
Skrevet

Kaster det som ikke har verdi og selger smykker som er av gull/sølv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel neppe slik at man sitter som 90-åring og ser på bilder av alle eksene man hadde som ung.

Anonymkode: a5402...a16

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Det er jo minner, fine minner vil jeg anta, selv om dere ikke er sammen lenger og selv om du nå beskriver han som en jævlig fyr...

Jeg prøver å ha minst mulig av unødvendig nips i livet mitt. Jeg ser ingen grunn til å ha masse verdiløst skrot liggende på boden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel neppe slik at man sitter som 90-åring og ser på bilder av alle eksene man hadde som ung.

Anonymkode: a5402...a16

Hvorfor tror du man neppe gjør det? Jeg vet at mange eldre folk liker å se på bilder/minner fra da de var unge. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok vare på det jeg ville ta vare på og ga resten til bruktbutikken. Det er bare ting og jeg ser ikke ansiktet hans hver gang jeg ser på eller bruker de tingene. Jeg ga bort det jeg syns var stygt men hadde fått av han og dermed måtte ha det mens vi enda var i lag.

Anonymkode: 0554b...529

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Mylian skrev:

Jeg prøver å ha minst mulig av unødvendig nips i livet mitt. Jeg ser ingen grunn til å ha masse verdiløst skrot liggende på boden.

Du kaller bilder av en eks for verdiløst skrot?

Jaja...Glad vi har forskjellige verdier.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Minner sitter i hodet.

Anonymkode: 3de03...908

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kaller bilder av en eks for verdiløst skrot?

Ja, i grunnen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...