AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 For litt over 3 uker siden så ble det slutt mellom meg og eksen. På mange måter så har det vært helt greit for meg at det ble slutt mellom oss, jeg har det på mange måter mye bedre nå enn det jeg hadde det i forholdet vi hadde. Men i alle forhold så er det jo ofte gaver osv. Og det jeg lurte på er hva man egentlig bør gjøre med ting som man har fått av en eks? Smykkene har jeg lagt i en felles eske som jeg har i skapet på stuen min, samlet det i en eske. Har også en del klær jeg har fått av han (har ganske så guttestil) Pluss noen pynte ting som han har betalt for. (Som jeg vet han ikke vil ha) Vet liksom ikke hva jeg bør gjøre med alt sammen siden alt som kommer fra han, får jo meg til å tenke på han.. Bildene av oss, meldinger osv har jeg slettet for lenge siden. Hva ville du/dere ha gjort? Anonymkode: 37562...ed8
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 pakket det vekk i en eske og glemt den av eller kastet det. Eller Gitt vekk klærne. Kastet pynten. hvis smykker er ekte gull/sølv; smeltet det om. Anonymkode: 6d608...1cc 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 Jeg sendte absolutt alt han noensinne har gitt meg i retur til han i posten. Men han er en en helt jævlig fyr da. Anonymkode: 0c08a...527 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sendte absolutt alt han noensinne har gitt meg i retur til han i posten. Men han er en en helt jævlig fyr da. Anonymkode: 0c08a...527 Eksen min er også en av de personen som er jævlige. Har liksom endelig fått fred fra han nå etter masse dritt meldinger fra han... vurderte å levere det tilbake men orker seriøst ikke noe mer drama fra denne fyren. Derfor jeg ikke aner hva som er best Anonymkode: 37562...ed8
Gjest noe tilfeldig Skrevet 21. mai 2017 #5 Skrevet 21. mai 2017 Om bruddet var greit og du ikke har noe usagt med ham ser jeg ikke hva problemet er..?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #6 Skrevet 21. mai 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: For litt over 3 uker siden så ble det slutt mellom meg og eksen. På mange måter så har det vært helt greit for meg at det ble slutt mellom oss, jeg har det på mange måter mye bedre nå enn det jeg hadde det i forholdet vi hadde. Men i alle forhold så er det jo ofte gaver osv. Og det jeg lurte på er hva man egentlig bør gjøre med ting som man har fått av en eks? Smykkene har jeg lagt i en felles eske som jeg har i skapet på stuen min, samlet det i en eske. Har også en del klær jeg har fått av han (har ganske så guttestil) Pluss noen pynte ting som han har betalt for. (Som jeg vet han ikke vil ha) Vet liksom ikke hva jeg bør gjøre med alt sammen siden alt som kommer fra han, får jo meg til å tenke på han.. Bildene av oss, meldinger osv har jeg slettet for lenge siden. Hva ville du/dere ha gjort? Anonymkode: 37562...ed8 Hvorfor i all verden sletter du bilder og mld? Det er jo minner fra ei tid du har med en person du var glad i. Jeg skjønner ikke at folk gjør dette. Så du vil sitte på gamlehjemmet når du er 90 uten noen minner... Anonymkode: f8126...135 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #7 Skrevet 21. mai 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sendte absolutt alt han noensinne har gitt meg i retur til han i posten. Men han er en en helt jævlig fyr da. Anonymkode: 0c08a...527 Hvorfor? Det er jo minner, fine minner vil jeg anta, selv om dere ikke er sammen lenger og selv om du nå beskriver han som en jævlig fyr... Anonymkode: f8126...135 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #8 Skrevet 21. mai 2017 Ville gitt vekk eller kastet alt. Ferdig med personen, ferdig med minnene. Anonymkode: 995de...372 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #9 Skrevet 21. mai 2017 Ville hivd det i containeren om det trigga sorg eller sinne. Greier du derimot å se på tiden deres sammen med takknemmelighet er det koselig å spare på noe av det å ha som minne når man blir gammel. Anonymkode: 70e79...736 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #10 Skrevet 21. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i all verden sletter du bilder og mld? Det er jo minner fra ei tid du har med en person du var glad i. Jeg skjønner ikke at folk gjør dette. Så du vil sitte på gamlehjemmet når du er 90 uten noen minner... Anonymkode: f8126...135 Hadde det vært koselige og søte meldinger så er det klart at det kanskje hadde vært annerledes, men denne mannen var egentlig ikke så god og snill mot meg på meldinger. Så var ikke noe særlig til koselige ting å se tilbake på. Jeg er glad han er ute av livet mitt, tingene jeg har fått av han er ting som får meg til å tenke på han ja men det er ikke gode tanker.. Anonymkode: 37562...ed8 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #11 Skrevet 21. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde det vært koselige og søte meldinger så er det klart at det kanskje hadde vært annerledes, men denne mannen var egentlig ikke så god og snill mot meg på meldinger. Så var ikke noe særlig til koselige ting å se tilbake på. Jeg er glad han er ute av livet mitt, tingene jeg har fått av han er ting som får meg til å tenke på han ja men det er ikke gode tanker.. Anonymkode: 37562...ed8 F han og godt du har pælma han ut fra livet Anonymkode: 31010...90e
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #12 Skrevet 21. mai 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: F han og godt du har pælma han ut fra livet Anonymkode: 31010...90e Ja mennesker er jo som bruk og kast idag...Ikke skal man bevare minnene heller... Anonymkode: f8126...135 2
Mylian Skrevet 21. mai 2017 #13 Skrevet 21. mai 2017 Kaster det som ikke har verdi og selger smykker som er av gull/sølv. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #14 Skrevet 21. mai 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i all verden sletter du bilder og mld? Det er jo minner fra ei tid du har med en person du var glad i. Jeg skjønner ikke at folk gjør dette. Så du vil sitte på gamlehjemmet når du er 90 uten noen minner... Anonymkode: f8126...135 Det er vel neppe slik at man sitter som 90-åring og ser på bilder av alle eksene man hadde som ung. Anonymkode: a5402...a16 2
Mylian Skrevet 21. mai 2017 #15 Skrevet 21. mai 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Det er jo minner, fine minner vil jeg anta, selv om dere ikke er sammen lenger og selv om du nå beskriver han som en jævlig fyr... Anonymkode: f8126...135 Jeg prøver å ha minst mulig av unødvendig nips i livet mitt. Jeg ser ingen grunn til å ha masse verdiløst skrot liggende på boden. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #16 Skrevet 21. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel neppe slik at man sitter som 90-åring og ser på bilder av alle eksene man hadde som ung. Anonymkode: a5402...a16 Hvorfor tror du man neppe gjør det? Jeg vet at mange eldre folk liker å se på bilder/minner fra da de var unge. Anonymkode: f8126...135 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #17 Skrevet 21. mai 2017 Jeg tok vare på det jeg ville ta vare på og ga resten til bruktbutikken. Det er bare ting og jeg ser ikke ansiktet hans hver gang jeg ser på eller bruker de tingene. Jeg ga bort det jeg syns var stygt men hadde fått av han og dermed måtte ha det mens vi enda var i lag. Anonymkode: 0554b...529
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #18 Skrevet 21. mai 2017 2 minutter siden, Mylian skrev: Jeg prøver å ha minst mulig av unødvendig nips i livet mitt. Jeg ser ingen grunn til å ha masse verdiløst skrot liggende på boden. Du kaller bilder av en eks for verdiløst skrot? Jaja...Glad vi har forskjellige verdier. Anonymkode: f8126...135 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #19 Skrevet 21. mai 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i all verden sletter du bilder og mld? Det er jo minner fra ei tid du har med en person du var glad i. Jeg skjønner ikke at folk gjør dette. Så du vil sitte på gamlehjemmet når du er 90 uten noen minner... Anonymkode: f8126...135 Minner sitter i hodet. Anonymkode: 3de03...908 2
Mylian Skrevet 21. mai 2017 #20 Skrevet 21. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kaller bilder av en eks for verdiløst skrot? Ja, i grunnen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå