Gå til innhold

Menn i 40-årene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, canacas skrev:

Nei. Det trenger ikke ha med alder å gjøre. Menn (eller kvinner) blir ikke automatisk mer eller mindre av noe seksuelt, når de fyller år. Høyeste aldersforskjell (oppover) for min del var ekstremt ego i senga. Alt handler om individet, ikke alder. Folk er seg selv. 

Opplever likevel at kvinner og menn gjerne benytter alder som grunnlag for det ene og det andre, sånn for å fremheve seg selv. Jeg har ikke blitt bedre, fortsatt kjedelig. Og jeg er førti blitt. 

Enig med du, folk er seg selv. Men selvet kan forandres en del gjennom årene. 

Nå setter jeg mer pris på samspillet, og det å se partnerens nytelse,  mens det i yngre år kanskje virket mer som avansert onani. 

Anonymkode: dac9c...abf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fra mitt perspektiv (kvinne): 

Eks 1 (26) sex 3-5 ganger i uken

Eks 2 (31) sex 3-4 ganger i uken

Date (35) sex 2-3 ganger i uken 

Nåværende date (42) sex 1-2 ganger om dagen!!

Min erfaring sier at eldre menn (over 40 ca) har oftere og bedre sex! Aldri elsker sex så mye som det jeg gjør nå!!

Anonymkode: 36723...599

• Liker 3
Skrevet

Det er nok like forskjellig fra 20- åringer til 20- åringer som det er fra 40- åringer til 40- åringer.

Riktignok kan de som er 40 være mye mer erfarne på så mange måter, siden de har mange flere år med erfaring, men det trenger jo ikke være slik.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann født i 1975, fyller 42 i år.

Min sexlyst er på topp, jeg vil/kan knulle daglig... Men dessverre så har jeg en kone på 37 år, som aldri vil...

Anonymkode: 619c6...a31

Et dødt ekteskap har mange ulike grunner. 

Men to små barn er jeg sliten nok, og om mannen hadde vært en masete/sutrete kåting uten forståelse for at jeg er utmattet, så hadde nok libidoen blitt langtidssykemeldt. 

Anonymkode: d6c68...f7c

AnonymBruker
Skrevet

Selvsikkerheten og kunnskapen om kvinnekropp og sex er kanskje det mest attraktive hos 40-åringer dersom man skal generalisere. 

Pågangsmotet og iveren hos 30-åringer er heller ikke å forakte ;)

Hastverket til 20-åringer kan du spare meg for.

Anonymkode: 7477f...7b2

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
På 22.5.2017 den 10.27, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann født i 1975, fyller 42 i år.

Min sexlyst er på topp, jeg vil/kan knulle daglig... Men dessverre så har jeg en kone på 37 år, som aldri vil...

Anonymkode: 619c6...a31

Basert på egne erfaringer får mange kvinner en oppvåkning når de blir eldre, type bikke førti. De er mindre sjenerte og styrt av konvensjoner, de er mer sensitive for mannens lyster og tør også fortelle hva de selv liker og fantaserer om. 

Gjest Coolaid
Skrevet
På 21.5.2017 den 23.17, AnonymBruker skrev:

Sånn generelt (og jeg forstår at dette må bli veldig generelt :fnise:): Er det stor forskjell på menn i 40-årene, og menn i 20/30-årene, når det gjelder sex?

Jeg er 30 år selv og har klart å falle helt for en som er 13 år eldre enn meg. Jeg er absolutt ingen jomfru selv, men har et ganske kjedelig sexliv bak meg (grunnet både dårlig selvtillit og rare partnere), og jeg er redd han kommer til å synes jeg er kjempekjedelig... :klo: Skal man risikere enda en smell på selvtilliten?

Anonymkode: 93423...5d9

Tenker at det er stor forskjell fra menneske til menneske. Men jo mer erfaring man har med sex jo bedre blir man vel i senga? Å være god i senga betyr å være sensitiv ovenfor partneren sin. Jeg tror ikke at vedkommende vil syns du er kjempekjedelig, det er det ingen grunn for. Dette handler mer om hvordan du tenker enn hva du gjør i sengen sammen med ham. Sannheten er at han har lyst på deg. Dette kommer til å gå aldeles bedre enn du tror. 

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er 50isj..... Han vil ha sex når som helst. Verre med kånemor ;) 

Anonymkode: 430f6...9b7

Skrevet

Jeg var sammen med en 42-åring og hadde helt fantastisk sex. Han var veldig opptatt av meg og hva jeg ønsket og trengte. Tok seg god tid, var leken, bestemt og generøs. Jeg likte at han "lærte meg opp" da han naturlig nok hadde mer erfaring enn 26 år gamle meg. Jeg var veldig åpen med ham om og vi hadde god og ærlig kommunikasjon. Jeg følte meg aldri mindreverdig av den grunn, og fikk overhode ikke inntrykk av at han fant meg kjedelig. Snarere tvert imot! Han likte at jeg hadde noen 'første' opplevelser sammen med ham, og at jeg fikk utforske utover hva jeg hadde gjort før. Kjemien var der, og det er jo det som betyr noe når man skal ha et forhold til noen. Enten det "bare" er seksuelt, eller noe mer.

Kos deg med 40-åringen din, du, TS! Savner fortsatt min ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...