leeemx Skrevet 21. mai 2017 #1 Del Skrevet 21. mai 2017 Jeg har nådd vektmålet mitt, etter å ha gått på 5:2 dietten i 4 måneder. Jeg har lest at når man når målet med 5:2 dietten så skal man kutte ned til bare en fastedag eller spise litt mer på de to fastedagene. Med min vekt, for ikke å gå opp i vekt må jeg holde meg på 1940 kalorier dagen, noen som vet hvor mye jeg kan spise om jeg har to fastedager? Forstår ikke regnestykket:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 21. mai 2017 #2 Del Skrevet 21. mai 2017 Hvis du skal ha i deg 1940 pr dag, blir det 13580 per uke. Hvis du spiser ingenting to dager per uke, må du spise 2716 de fem andre dagene. Hvis du skal spise litt to dager i uka, må du spise mellom 1940 og 2716 de andre dagene. "Faste" i 5:2-verdenen er vel 500 kalorier. Da skal du ha 2516 de fem andre dagene. Hvis du skal ha 500 en dag i uka, blir det 2180 seks dager i uka. Men i realiteten kommer du forhåpentligvis ikke til å måtte finregne på inntaket. Du spise som normalt, se hvordan det går, og så litt mindre om du føler at klærne strammer (eller litt før, hvis du veier deg jevnlig). Jeg ville personlig også ha droppet "fastedager" og heller spist noenlunde jevnt, men dette bestemmer du jo selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå