AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Dersom dere menn kunne blitt gravide, ville dere gått igjennom det som var? Eller ville dere følt dere svak? Anonymkode: 67e18...2ad
Gjest undulater Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Gått gjennom hva som var? Skjønner ikke helt hva du mener her.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #3 Skrevet 22. mai 2017 Dersom menn kunne bli gravide trur eg vi hadde klart oss minst like bra som kvinner. smertene må en gjennom uansett om det er mann eller kvinne. Menneske er forsjellige. Nokre tåler smerte andre ikkje.nokre kvinner velger keisernsnitt pga redsel for smerte. Ein må berre godta at slik er det. Ingen er like. Men om eg kunne blitt gravid hadde eg nok tålt det ja. Då eg frå før opplever konstant smerte i kroppen. Men som mann har eg ingen framtidsplanar om å bli gravid😊 Anonymkode: f92fe...092
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #4 Skrevet 22. mai 2017 Tvilsomt at de hadde greid det rent fysisk. https://m.youtube.com/results?q=men pregnancy pain video&sm=1 Kvinner har mye større smerte toleranse enn menn ifølge forskning. For å swtte det litt på spissen Menn skal jo omtrent ha sykebil og spesialbehandling bare de er forkjøla. Kroppsforandringene og hormonutløsningene tror jeg heller ikke de hadde tolerert. De ville blitt altfor ustabile. Og bare dette med månedlig menstruasjon hadde vært artig å kunne prøve på menn på et vis. Såklart hadde de jo bare måttet akseptere å leve med det om det hadde vært sånn siden tidenes morgen slik damer må, men om det på en eller annen måte gikk ann å la dem få teste og oppleve det en periode for å sette seg inn i hva kvinner går igjennom er jeg ganske sikker på at de hadde sagt fuck this shit og priset seg lykkelige for at de var menn og slapp. Kanskje også dette med hvordan fødsel påvirker kjønnsorganet i så stor grad. Kvinner må finne seg i å revne der nede osv men menn bruker jo kvarte livet på å håpe deres normale penis var enda mer perfekt i utseendet. Anonymkode: 61c37...2db 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #5 Skrevet 22. mai 2017 Dei fleste menn eg kjenner tåler meget godt forkjølelse. Det er ei dårlig myte at menn tåler lite. Personlig gjer eg nesten alle gjeremål for dagen når eg er sjuk. Dei fleste kvinner eg kjenner ligg ofte rett ut og grammar seg når dei er sjuke. Skulle nesten tru dei hadde "mannefeber" ( 37.5 ) når det gjeld gravid trur eg nok at dersom menn var skapt for å føde hadde vi klart det like bra som kvinner. Men slik er der ikkje. Menn er ikkje skapt for å føde og skulle eg no ha født hadde det blitt vansklig fordi ein mannskropp ikkje er konstruert for dette. Føler ofte at menn blir sett på som svake og tåler lite. Dette er ikkje slik eg som mann kjenner meg igjen i. Som eg nevnte tidligere er mennesker forsjellig. Personlig tåler eg mykje. Anonymkode: f92fe...092
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #6 Skrevet 22. mai 2017 Hadde menn skulle født barn hadde ikke fødselsomsorgen vært like ræva som den er i dag! Kvinner er mye lettere å trampe på Anonymkode: b97ba...e19 2
Simbyxor Skrevet 22. mai 2017 #7 Skrevet 22. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dei fleste menn eg kjenner tåler meget godt forkjølelse. Det er ei dårlig myte at menn tåler lite. Personlig gjer eg nesten alle gjeremål for dagen når eg er sjuk. Dei fleste kvinner eg kjenner ligg ofte rett ut og grammar seg når dei er sjuke. Skulle nesten tru dei hadde "mannefeber" ( 37.5 ) når det gjeld gravid trur eg nok at dersom menn var skapt for å føde hadde vi klart det like bra som kvinner. Men slik er der ikkje. Menn er ikkje skapt for å føde og skulle eg no ha født hadde det blitt vansklig fordi ein mannskropp ikkje er konstruert for dette. Føler ofte at menn blir sett på som svake og tåler lite. Dette er ikkje slik eg som mann kjenner meg igjen i. Som eg nevnte tidligere er mennesker forsjellig. Personlig tåler eg mykje. Anonymkode: f92fe...092 Jeg tror også menn hadde tålt smertene helt ok. Dersom de var skapt for det, noe de ikke er.
Simbyxor Skrevet 22. mai 2017 #8 Skrevet 22. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde menn skulle født barn hadde ikke fødselsomsorgen vært like ræva som den er i dag! Kvinner er mye lettere å trampe på Anonymkode: b97ba...e19 Hva er så ille med fødselsomsorgen? 2
Gullik Skrevet 22. mai 2017 #9 Skrevet 22. mai 2017 Blir jo et umulig spørsmål. Kvinners fysiliogi og psyke er konstruert for å være gravide. Mannekroppen måtte endres mye for at dette skulle vært mulig. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #10 Skrevet 22. mai 2017 5 minutter siden, Simbyxor skrev: Hva er så ille med fødselsomsorgen? Jeg kan love deg at om menn skulle føde hadde det vært mye bedre smertelindring tilgjengelig. Menn hadde heller ikke godtatt å bli nektet epidurall fordi jordmor selv ikke synes det er nødvendig. Tror heller ikke menn hadde funnet seg i mye av den nedverdigende behandlingen mange kvinner opplever, hvor det plutselig kommer inn en gruppe studenter. Anonymkode: b97ba...e19 1
Simbyxor Skrevet 22. mai 2017 #11 Skrevet 22. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg kan love deg at om menn skulle føde hadde det vært mye bedre smertelindring tilgjengelig. Menn hadde heller ikke godtatt å bli nektet epidurall fordi jordmor selv ikke synes det er nødvendig. Tror heller ikke menn hadde funnet seg i mye av den nedverdigende behandlingen mange kvinner opplever, hvor det plutselig kommer inn en gruppe studenter. Anonymkode: b97ba...e19 Synes det er god smertelindring tilgjengelig, jeg. Det skal ikke være smertefritt å føde. Det er faktisk forsket på det at smerte under fødsel gjør at mor knytter seg lettere til barnet. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #12 Skrevet 22. mai 2017 For å snu litt på teorien. Dersom der var naturlig at menn skulle føde. Men ikkje kvinnen. Ville då kvinnen tålt å føde? Greit med motsatt psykologi iblant😊 Anonymkode: f92fe...092
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 22. mai 2017 #13 Skrevet 22. mai 2017 Dette er et idiotisk spørsmål.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #14 Skrevet 22. mai 2017 Kan menn bli gravide i fremtiden trenger ikke menn for kvinner mer for å få barn... Idag er det muligheter for kvinner til å få barn med kvinner og menn til å få barn med menn uten hjelp av hverandre.. Forskere har nå funne metoder til å omforme stamceller fra en kvinnes benmarg til kunstige sædceller og til å bruke stamceller fra en mann til å lage eggceller...så da er det i fremtiden ikke nødvendig med to kjønn lengre. http://www.vg.no/forbruker/helse/helse-og-medisin/britiske-forskere-kvinner-kan-faa-barn-uten-menn/a/507004/ Anonymkode: 387a4...ac2
Gjest Anonym Bruker Skrevet 23. mai 2017 #15 Skrevet 23. mai 2017 På 21.5.2017 den 23.05, AnonymBruker skrev: Dersom dere menn kunne blitt gravide, ville dere gått igjennom det som var? Eller ville dere følt dere svak? Anonymkode: 67e18...2ad Da hadde det truleg blitt født bare drittunger....
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #16 Skrevet 23. mai 2017 På 22.5.2017 den 9.26, AnonymBruker skrev: Tvilsomt at de hadde greid det rent fysisk. https://m.youtube.com/results?q=men pregnancy pain video&sm=1 Kvinner har mye større smerte toleranse enn menn ifølge forskning. For å swtte det litt på spissen Menn skal jo omtrent ha sykebil og spesialbehandling bare de er forkjøla. Kroppsforandringene og hormonutløsningene tror jeg heller ikke de hadde tolerert. De ville blitt altfor ustabile. Og bare dette med månedlig menstruasjon hadde vært artig å kunne prøve på menn på et vis. Såklart hadde de jo bare måttet akseptere å leve med det om det hadde vært sånn siden tidenes morgen slik damer må, men om det på en eller annen måte gikk ann å la dem få teste og oppleve det en periode for å sette seg inn i hva kvinner går igjennom er jeg ganske sikker på at de hadde sagt fuck this shit og priset seg lykkelige for at de var menn og slapp. Kanskje også dette med hvordan fødsel påvirker kjønnsorganet i så stor grad. Kvinner må finne seg i å revne der nede osv men menn bruker jo kvarte livet på å håpe deres normale penis var enda mer perfekt i utseendet. Anonymkode: 61c37...2db Det er jo rent svada det du skriver. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3293998/#S8title https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2677686/#S40title Anonymkode: 6aa37...567
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå