Gå til innhold

Kan jeg bruke denne som gjest i bryllup?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Morsomt :) 

Anonymkode: e2069...bde

• Liker 8
Skrevet

Haha, bare for å bryte alle reglene lissom?😂😂

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Synes personlig at kjolen var nydelig. Eksakt hvilke regler bryter den?

Anonymkode: 1f090...056

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ehhh.. Den er grå altså. Er blondekjole forbeholdt bruden? 😊

HI

Anonymkode: b13fe...d32

Skrevet

Ville ha droppet sjalet om det er en varm dag, men ellers syntes jeg det er absolutt innafor. 

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke vært i så mange bryllup, derfor spør jeg: Kan man ikke ha sorte sko og sort veske.. er ikke vinrød/plommerød lov? 

Bruden har selv foreslått en annen sid kjole i grå til meg, som ikke passer.

HI

AnonymBruker
Skrevet

Synes det så ut som en brudekjole jeg. Spør heller bruden enn her. Tenker å gifte meg i noe lignende og hadde nok blitt litt lei meg om en gjest kom i noe likt.

Anonymkode: 8b73c...4b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De hadde jo den samme kjolen i en nydelig rosa farge :) Jeg ville heller gått for den så ikke kjolen lignet for mye på en brudekjole :) 

Anonymkode: 19c20...7d0

• Liker 2
Skrevet

Hvis bruden har hvit kjole (sånn typisk brudekjole), synes jeg absolutt denne er helt innafor. Både med svart og/eller vinrødt tilbehør.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis bruden har foreslått noe annet fordi hun ikke synes denne var innafor, ville jeg hørt på henne. Selv synes jeg det er innafor, men det er opp til bruden. 

Anonymkode: 6358c...a59

Skrevet

Synes den var flott, men likte ikke ryggen på den. 

AnonymBruker
Skrevet

Bruden har ikke sett denne nei, har ikke spurt henne fordi hun er veldig busy og jeg ikke vil mase. Kjolen hennes er hvit.

Desverre er den utsolgt i min str i den rosa  fargen, hvis ikke hadde jeg kjøpt den.

HI

Skrevet

I denne prisklassen finnes det et utall av kjoler å velge i. Nydelige kjoler som ikke ser ut som brudekjoler. Denne finnes som brudekjole i hvit, så da er den no no. 

• Liker 4
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehhh.. Den er grå altså. Er blondekjole forbeholdt bruden? 😊

HI

Ja lyse blondekjoler er selvfølgelig forbeholdt bruder, hadde jeg sett ei som gikk slik i et bryllup hadde jeg tenkt at hun måtte vært mindre begavet. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei den er alt for lik en brudekjole. Om den så er lys grå, så er det fremdeles ikke innafor. 

Anonymkode: 17a08...564

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, herregud, til den prisen finner du glatt noe annet mer passende. Fasongen , blondene og fargen... du kunne glatt gifta deg i den.

Anonymkode: 0d617...02b

• Liker 5
Gjest Tamsi
Skrevet

Trodde virkelig du tullet nå. Den ser ikke grå ut, og den ser kanskje enda mindre grå ut i dagslys. Finn noe annet, det er mye å velge i.

Skrevet

Dette må være trolling, ingen er så tjukk i hodet at de velger en kjole som SER UT som en brudekjole i et bryllup.

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Håper du tuller, for den kjolen er alt for lik en brudekjole.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...