AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Når følte dere alene mammaer at det var greit å date igjen? Føler jeg aldri kommer til å få tid/mulighet til å finne noen, også føles det helt feil å skulle begynne å tenke på menn nå som jeg har baby! Håper jo å treffe noen om ikke så alt for mange år... Anonymkode: d83d1...109
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Da barnet var halvannet. Anonymkode: a82a9...20d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 Jeg har nå et barn på 2, og tenker å date når hun er godt voksen. Viss lysten er der vel å merke Anonymkode: a0389...f85
hocane Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når følte dere alene mammaer at det var greit å date igjen? Føler jeg aldri kommer til å få tid/mulighet til å finne noen, også føles det helt feil å skulle begynne å tenke på menn nå som jeg har baby! Håper jo å treffe noen om ikke så alt for mange år... Er du alenemor faller du ned 50 % i datingmarkedet og du er nødt til å senke forventningene dine hvis du vil ha gode sjanser for å finne deg en partner. Problemet for menn når det gjelder single mødre er at vi alltid kommer til å bli prioritert sist i alle sammenhenger og det suger for å si det mildt. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #5 Skrevet 21. mai 2017 2 minutter siden, hocane skrev: Er du alenemor faller du ned 50 % i datingmarkedet og du er nødt til å senke forventningene dine hvis du vil ha gode sjanser for å finne deg en partner. Problemet for menn når det gjelder single mødre er at vi alltid kommer til å bli prioritert sist i alle sammenhenger og det suger for å si det mildt. Det gjelder når du får barn sammen med en kvinne også. Da faller du også i prioritering. Forskjellen er dna Anonymkode: a0389...f85 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #6 Skrevet 21. mai 2017 5 minutter siden, hocane skrev: Er du alenemor faller du ned 50 % i datingmarkedet og du er nødt til å senke forventningene dine hvis du vil ha gode sjanser for å finne deg en partner. Problemet for menn når det gjelder single mødre er at vi alltid kommer til å bli prioritert sist i alle sammenhenger og det suger for å si det mildt. Prioriterer du alltid ny dame forran alt da? Forran venner, hobbier osv? Og får du selv barn blir du også nedprioritert (men skjønner at det kanskje er mer greit om det er ditt egen avkom) Anonymkode: 26777...7e8 1
hocane Skrevet 21. mai 2017 #7 Skrevet 21. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Prioriterer du alltid ny dame forran alt da? Forran venner, hobbier osv? Og får du selv barn blir du også nedprioritert (men skjønner at det kanskje er mer greit om det er ditt egen avkom) Nå baserer jeg ut i fra single menn. Hvis vi tar menn med barn fra før inn i bildet så blir alt annerledes, i og med de da vil ha flere ting til felles. Men ja er du ute etter single menn faller du kraftig ned på datingmarkedet dersom du er en alene mor. Prioterer jeg ny dame foran alt? I startfasen ja, etter 1-2 års tid, nei, sannsynligvis ikke.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #8 Skrevet 21. mai 2017 Mente at hvis du får barn med dame di, så vil hun fortsatt prioritere barnet forran deg - du vil uansett aldri være førsteprioritet, var det jeg mente Men de fleste er vel klar over at folk med barn ikke er det ideelle for andre single, og vil derfor ha vanskligere med å finne seg ny kjærest. Anonymkode: 26777...7e8
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #9 Skrevet 21. mai 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nå et barn på 2, og tenker å date når hun er godt voksen. Viss lysten er der vel å merke Anonymkode: a0389...f85 Det synes jeg var veldig lenge å vente Anonymkode: 37593...0c4
LadyL Skrevet 21. mai 2017 #10 Skrevet 21. mai 2017 58 minutter siden, hocane skrev: Er du alenemor faller du ned 50 % i datingmarkedet og du er nødt til å senke forventningene dine hvis du vil ha gode sjanser for å finne deg en partner. Problemet for menn når det gjelder single mødre er at vi alltid kommer til å bli prioritert sist i alle sammenhenger og det suger for å si det mildt. Sagt det før og sier det igjen: vil heller være evig singel enn å senke forventningene og ta til takke med noen. Hvor hyggelig er det ovenfor partneren da? Har du forresten forskning som støtter utsagnet om at alenemødre faller ned 50% i datingmarkedet? Skulle nesten trodd en alenemor hadde tatt til takke med deg og ikke prioritert deg så bitter som du høres ut i siste setningen din.
Gjest BlandaDrops Skrevet 22. mai 2017 #11 Skrevet 22. mai 2017 9 timer siden, LadyL skrev: Sagt det før og sier det igjen: vil heller være evig singel enn å senke forventningene og ta til takke med noen. Hvor hyggelig er det ovenfor partneren da? Har du forresten forskning som støtter utsagnet om at alenemødre faller ned 50% i datingmarkedet? Skulle nesten trodd en alenemor hadde tatt til takke med deg og ikke prioritert deg så bitter som du høres ut i siste setningen din. Så teit, selvsagt har han ikke forskningstall og rapporter på dette men det er da heller ikke nødvendig er det vel? Er det ikke common sense at ei jente med baby er superopptatt av ungen sin? Dersom dette er en unge man har fått sammen så er det mer verdt bryet og man drar lasset mer sammen, men dersom dette ikke engang er ens egen unge så er det logisk at toleransen går ned hos mannen. Trenger du virkelig forskningsresultater for å se noe så innlysende? Tror du det å ha en liten (løs)unge gjør gutta kåtere på deg? Dette er da bare logisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå