AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Er rett og slett nysgjerrig på hva dere menn tenker når det motsatte kjønn begynner å gråte, med tårer. Tenker dere at det er synd på henne slik at dere vil hjelpe/trøste? Eller blir dere irriterte og tar avstand? Kan være en fremmed på gata, bekjent, kollega, venninne eller partner. Anonymkode: 24990...157
AnonymSjiraff Skrevet 21. mai 2017 #2 Skrevet 21. mai 2017 Det kommer jo an på hvorfor de gråter og hvordan man kjenner dem. Går forøvrig alltid bort til personer som gråter på gata og spør om det går bra. 2
hocane Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er rett og slett nysgjerrig på hva dere menn tenker når det motsatte kjønn begynner å gråte, med tårer. Tenker dere at det er synd på henne slik at dere vil hjelpe/trøste? Eller blir dere irriterte og tar avstand? Kan være en fremmed på gata, bekjent, kollega, venninne eller partner. Kommer an på situasjonen. Hvis jeg føler det er nødvendig forsøker jeg jo, men meg personlig er ikke god til å trøste folk. Har egentlig kun grått 1 gang i mitt liv, det var når jeg var 13 år, er 25 nå. Det å prate om følelser og trøste andre har alltid vært vanskelig for meg. Men ja er det en person som virkelig har det vondt gjør jeg jo så godt jeg kan å trøste henne.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 For en sutreunge tenker jeg Anonymkode: 6d26d...4cc 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #5 Skrevet 21. mai 2017 Dette lurer jeg også på. Opplevd at kamerater plutselig begynner å kysse på meg og prøve seg, like wtfffff!!!! (Eks kamerater etter det) Og hadde en kjæreste som ble sint og trakk seg vekk, dro ut, hver gang jeg gråt og trengte støtte. Menn er rare! Anonymkode: 2e5b9...56b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå