Holahoy Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Jeg har bachelor i Markedsføringsledelse med logistikk som fordypning i 2014. Etter å ja jobbet i noen år i dagligvarebransjen og som salgskonsulent de siste to årene ønsker jeg nå å lande den "rette jobben" for jeg forblir i og det er stabilitet mtp lønn og ytelser. (Altså ikke noe provisjonsbasert) Jeg interesserer meg for psykologi, organisasjon og ledelse.. og lurer på om det er mulig å ta kun noen fag ELLER master i læringspsykologi? Har lest at man kan jobbe innen HR med fagkunnskap innen dette. Og at Hioa er gode på å tilby solid kurs ved siden av studiene som sikrer at man lander jobben.. samtidig er det mange som gjør det lett bra i læringspsykologi bacheloren og at mange kommer videre i master.. så jeg vet lite om hvordan arbeidsmarkedet faktisk er .. Jeg prøver å finne andre bransjer enn salg og reent markedsføring siden det er så mange om benet.. og ser at HR eller Research/konsulent stillinger er spennende. Setter pris på absolutt alle innspill!
Hesitation Skrevet 22. mai 2017 #2 Skrevet 22. mai 2017 Finnes det ingen masterprogram du kan søke deg inn på innenfor organisasjon og ledelse / HR / arbeids- og organisasjonspsykologi osv? Mener å ha sett at f.eks BI har noen slike masterprogram som man får tilgang til med et bredt spekter av bachelorgrader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå