AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Skrevet 21. mai 2017 Har lagt merke til det her på KG, når noen skriver at de ønsker å se bra ut blir de "hatet på" Eller om noen skriver at de vil at partneren skal holde seg fin, eller gå ned noen kg. Det er vel en ærlig sak det? Pene mennesker blir behandlet bedre det er fakta! Jeg og vil ha en partner som jeg visuelt tenner på. (Selføleglig må jeg like personligheten også) Flere som ser "ned" på mennesker som har utført plastisk kirurgi for å se bedre ut. Men vi forsetter å behandle de pene bedre enn mindre pene. (Bevisst og ubevisst) Nå mener jeg ikke de som drar det alt for langt, men fikser på en nese som ikke passet ansiktet osv. Forstår de godt jeg.. Anonymkode: c9fdc...2f4 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #3 Skrevet 21. mai 2017 Kan ikke si jeg har merket det samme. Jeg har merket at det blir kritikk når folk bryr seg veldig mye om utseende og har urimelige krav til partneren. Anonymkode: 4f44c...676
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #4 Skrevet 21. mai 2017 Er kanskje fordi det er en sånn overfladisk, primitiv greie vi egentlig skulle ønske vi var forbi... Anonymkode: f38b2...2ec
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 21. mai 2017 #5 Skrevet 21. mai 2017 Det første man legger merke til et utseendet det sier seg selv. Man vet ikke personligheten til en person før man faktisk møter dem. Du blir tiltrukket av utseendet og tro noe annet er naivt. Men det er personligheten man faller for. Jeg tror mange ikke forstår at det å bli tiltrukket av noen og det og falle for noen faktisk er 2 forskjellige ting. Men la oss være ærlige de aller fleste vil ha en partner som har et vakkert utseende og en flott personlighet. Folk som sier noe annet vel med noen unntak selvsagt lyver.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #6 Skrevet 21. mai 2017 Jeg er nok ei som nok blir sett på som pen. Jeg har aldri følt at jeg har hatt fordeler av det. Har heller noen ganger følt at utseendet har jobbet imot meg. Tar denne som AB Anonymkode: 74fd6...70c
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #7 Skrevet 22. mai 2017 11 timer siden, Aragorn II Elessar skrev: Men la oss være ærlige de aller fleste vil ha en partner som har et vakkert utseende og en flott personlighet. Folk som sier noe annet vel med noen unntak selvsagt lyver. Noen vil vel si at min kjæreste er svært lite attraktiv, for meg er han den kjekkeste. Personligheten hans er perfekt og. Jeg selv orker ikke tanken på å være med en glatt fløtepus, selv om personligheten hadde vært flott. Vakkert er i ens egne øyne. Jeg selv? Tja... Jeg ser ikke folk krysse gaten eller løpe når de ser meg så et troll er jeg nok ikke. Anonymkode: ff1a4...295
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 22. mai 2017 #8 Skrevet 22. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen vil vel si at min kjæreste er svært lite attraktiv, for meg er han den kjekkeste. Personligheten hans er perfekt og. Jeg selv orker ikke tanken på å være med en glatt fløtepus, selv om personligheten hadde vært flott. Vakkert er i ens egne øyne. Jeg selv? Tja... Jeg ser ikke folk krysse gaten eller løpe når de ser meg så et troll er jeg nok ikke. Anonymkode: ff1a4...295 Her ser vi ei som ikke forstod hva jeg skrev.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå