Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et spørsmål ang når jeg kan teste, jeg fikk første positive EL test for 14 dager siden. Kan jeg nå da teste på kveldsurin og få riktig svar, eller er det for tidlig, så jeg må ta morgenurin enda? (Håper noen forstår hva jeg mener og kan svare ganske raskt)

Anonymkode: 94844...178

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man får mest korrekt svar med å teste morgenurin, men ser ikke problem med å også teste kveldsurin om du har nok tester dersom du er veldig spent. Du kan dog ikke forvente å få helt korrekt resultat nå. 

Anonymkode: f735a...e22

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man får mest korrekt svar med å teste morgenurin, men ser ikke problem med å også teste kveldsurin om du har nok tester dersom du er veldig spent. Du kan dog ikke forvente å få helt korrekt resultat nå. 

Anonymkode: f735a...e22

Ok. Takk for svar 😊

Anonymkode: 94844...178

AnonymBruker
Skrevet

Når det er under 14 dager siden el bør man teste på morgenurin.

Det er dog ingenting i veien for å teste, men om resultatet er negativt ville jeg ikke stolt helt på det.

Anonymkode: 34d13...650

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det bør gå bra døgnet rundt på 14 DPO, bare ikke drikk eller gå på do på 4 timer, så blir urinen mer konsentrert. 

Anonymkode: e7c7f...ee0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er to dager på overtid (16 dpo), har normalt en regelmessig syklus på 26 dager. Skal kjøpe en test i morgen tidlig, kan jeg da teste meg i morgen kveld med konsentrert urin? Ser også at det er delte meninger på nett ang testing, mange sier de ikke har fått positiv graviditetstest før flere dager etter ikm..

Er litt nervøs nå kjenner jeg, siden jeg er i pp2 nå, hadde sett for meg at prøvetiden skulle ta opptil 1 år.

Anonymkode: de6bd...658

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...