AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #1 Del Skrevet 21. mai 2017 Jeg lurer på hvilke dateapper/nettsider som anbefales om man er på jakt etter venner med fordeler? Har hørt om c-date som er ganske dyrt. Noen hevdet at det er ren svindel. Kjenner også til climaxx.club der man betal7er ikke pr. måned med for hvert innlegg man legger inn chatten.. Er det noen her som faktisk har klart å få gode opplevelser ut fra disse nettsidene? Anonymkode: 5ede4...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #2 Del Skrevet 21. mai 2017 Hold deg milevis unna c-date. Svindel og et helvete å bli kvitt hvis du har betalt. Anonymkode: db711...4dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deltabravo Skrevet 22. mai 2017 #3 Del Skrevet 22. mai 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hvilke dateapper/nettsider som anbefales om man er på jakt etter venner med fordeler? Har hørt om c-date som er ganske dyrt. Noen hevdet at det er ren svindel. Kjenner også til climaxx.club der man betal7er ikke pr. måned med for hvert innlegg man legger inn chatten.. Er det noen her som faktisk har klart å få gode opplevelser ut fra disse nettsidene? Anonymkode: 5ede4...a7a Nei, dårlig erfaringer 😈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #4 Del Skrevet 22. mai 2017 Hvorfor ikke bruke de vanlige datingappene og bare være tydelig på hva du er ute etter? Det er jo mulig å velge litt forskjellig "type forhold" på noen av de i alle fall, og ellers er det jo bare å skrive det i teksten. Min "Venn med fordeler" er en jeg møtte via vanlig dating, men der vi konkluderte med at det nok aldri ville bli den store kjærligheten, kun godt vennskap og fysisk tiltrekning. Men ser ikke noe galt i å ha det hyggelig sammen mens vi venter på at "den store kjærligheten" skal dukke opp. Anonymkode: 50336...58e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 22. mai 2017 #5 Del Skrevet 22. mai 2017 Bruk en vanlig dateapp og vær ærlig om hva du er ute etter.Det er flere folk der, og... om du treffer noen som helst vil ha forhold men som kan ha litt lavere ambisjoner en periode, så kan de kanskje la det gå ut over deg. Jeg var sjøl på C-date en tid, og det endte rett nok med et erotisk eventyr (temmelig hett også). Med du milde for spam og falske profiler på vegen dit... Så det var absolutt ikke verd det. På den tiden prøvde jeg også andre siter, og konklusjonen er at det er noe slikt som tjue menn for hver kvinne, og at disse kvinnene får mer oppmerksomhet enn de klarer med - så de stikker av og åpner ikke chatten (du kan jo sjøl tenke deg å få 87 mailer av typen ståkukbilde, "hei ta kontakt hvis du vil pule jeg har utstyret klart", "HVORFOR SVARER DU IKKE, DI MERR!!!!???" osv. hver dag) mer etter første dagen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #6 Del Skrevet 10. mai 2018 elsker venner med fordeler Anonymkode: 0d175...abd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå