Gå til innhold

Heimeside hos home.no - problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får stadig besjed om "international server error" når eg prøver å laste opp filer til heimesida eg har på home.no. Kva er grunnen til dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Det gjer eg også!! Har ikkje oppdatert sida mi der på evigheter, og hatt eit aldri så lite datakrasj i mellomtida. Då eg skulle laste NED sidene mine frå home.no, fekk eg ikkje fram ei einaste! Der var ingenting der!

Så prøvde eg å laste opp, men fekk feilmelding.

Har ikkje noko svar til deg, men du er altså ikkje åleine.

Skrevet

Jeg vet ikke om dette er riktig altså, men det er jo mulig at noen har laget en home.no-side med info om flom-saken og at det derfor er mye trafikk/overbelastet?

Skrevet

Det har vært problemer med ADSL på Sørlandet hos Telenor tidligere i dag. Muligens de har hatt trøbbel med hjemmesideserverene sine også?

Prøv igjen nå om det fungerer.

Hvis ikke, burde dere ta en telefon til kundeservice (05000) og høre med dem om feilen ligger lokalt eller hos Telenor.

Skrevet

Jeg har ingen problemer med å komme meg inn på sidene, men jeg får ikke redigert hjemmesiden min.

Når jeg prøver å endre/legge til elementer, så vil det alikevell ikke legges til etter at jeg har trykt "Lagre".

Hmmm...

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvis ikke' date=' burde dere ta en telefon til kundeservice (05000) og høre med dem om feilen ligger lokalt eller hos Telenor.[/quote']

Men home.no er ikkje telenor sin server, så då må ein sjå andre stadar enn hjå Telenor...

Og feilmeldinga Veslo får viser at det ER problem med home.no-serveren, uavhengig av ADSL hjå Telenor.

Skrevet

Ah! :klaske-panne: Jeg tenkte på /home.online.no... og det er/var Telenor sin.

Beklarger. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...